Moederbord kopen voor extreem lage prijs. Leveringsplicht?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-07 13:22
Ik heb hier het moederbord gevonden wat ik wil hebben, maar de prijs is extreem laag. Als ik het bestel, is de verkoper dan verplicht het voor die prijs te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Nee, helaas. Zoek maar eens de uitspraak van de rechter over otto in een soort gelijke zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:49

dodo79

witte dikke tonnie

nee, het is duidelijk dat die prijs niet klopt.

Zelfde als de otto een tijdje geleden met de lcd tv's voor 99 euro

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nee, want 3 euro voor dat moederbord is overduidelijk een fout en dat had je kunnen weten. De verkoper is dus niet verplicht het te leveren.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Japperrrr schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:46:
Ik heb hier het moederbord gevonden wat ik wil hebben, maar de prijs is extreem laag. Als ik het bestel, is de verkoper dan verplicht het voor die prijs te leveren?
Nee. Zie de duizend andere threads over hetzelfde thema. Als het een vergissing blijkt ga je moeten inbinden. De wetgever verwacht van de koper de redelijkheid om in te zien wanneer het een vergissing is en wordt bij een eventueel dispuut niet per se in gelijke gesteld.

Edit: 6 reacties binnen de minuut *O*

[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 26-04-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-07 13:22
Helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43
Heerlijk hoe sommige mensen denken... Die fiets van een tientje tijdens het stappen was zeker ook een buitenkansje...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je mag trouwens best even zoeken of de stickies bekijken voor je een topic opent hoor... :/
Bijvoorbeeld over prijsverhogingen na bestelling en zelfs dat in een dergelijk geval de winkel het recht heeft achteraf de prijs te verhogen als jij het artikel al in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Sowieso, al weet je van tevoren niet dat het overduidelijk een fout is. Webshops geven bijna altijd in hun AV aan dat de prijzen slechts ter indicatie zijn en dat ze binnen X dagen een bestelling kunnen weigeren of de prijs kunnen verhogen (koper mag dan uiteraard ook de koop ontbinden).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:59

Meneer iCy

swarma

Je kan het altijd proberen. Heb ooit via azerty een laptop besteld die 300 euro goedkoper was dan de goedkoopste aanbieder op internet en geleverd gekregen :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms gebeurt het wel eens dat een prijs verkeerd komt te staan in een zeer groot bestand vol met prijzen. Het is gekkenwerk 100.000 gemiddelde prijzen te gaan controleren.
Pagina: 1