Verwijderen logo MSI laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PutsMartijn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-07-2022
Hallo allemaal!

Ik zou graag de letters van het MSI logo van de topcover van mijn notebook eraf halen.

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/v2/news/msimegabook/closed.jpg

Dit in verband met een sticker die ik graag op de cover wil plakken waarbij het logo in t centrum van de cover nogal in de weg zit.

Ik dacht aan stickerverwijderaar?? Ben bang dat het logo erin gepreegd zit. (Pregen is een afwerking waarbij tekst of logo als reliëf wordt aangebracht.)

Iemand die hier mij meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

zolang je de kap of de finish op de kap niet laat smelten... (plastic lost soms op)

en ik heb mijn sticker lekker dr overheengeplakt hoor, zie je niets meer van (nja, als je heeeel goed kijkt, en je weet wat je zoekt, kan je nog heel vaagjes dr doorheen zien) of heb jij een half doorzichtige sticker? (de mijne is overigens geen relief, maar gewoon dr op "gedrukt" met witte "inkt" zegmaar, alleen als je dat wilt poetsen, gaat de metallic finish op de kap dr ook af, en word het een grote lelijke vlek)

[ Voor 25% gewijzigd door AlexanderB op 26-04-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt toch voelen of het ding in relief zit of niet?
Ik zou zeggen, plamuren die cover zodat het een mooi egaal vlak wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Dat logo zit er in, zwarte marker dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PutsMartijn
Ja er zit reliëf in. Je kunt de letters voelen, maar dit kunnen ook gewoon dikkere zilvere stickers zijn van MSI. De laptop is geheel van magnesium. De sticker die ik erop wil plakken is niet transparant maar wel uitgeplot (geheel uitgesneden letters, dus geen achtergrond zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GidoGrootenhuis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik zou gewoon die letter er af halen, door middel van stikkerverwijderaar of dergelijke. Als de letter er "in" blijken te zitten, kun je het opvullen met plamuur en dan de stikker er overheen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

reliëf zit erop of er in?
indien erop, met suikerklontje eraf schuren, dat gaat met 8 van de 10 mobiele telefoons ook perfect
suiker is net iets harder dan de opdruk, maar zachter dan de verf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 14:32
Ooit eens met aceton wat logo's verwijderd van me kast. Maar daar was de ondergrond van metaal, ik denk dat je met plastic moet oppassen. Als je teveel wrijft krijg je een enorm lelijke plek.

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GidoGrootenhuis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09-2022
De laptop is van magnesium, dus niet van kunststof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PutsMartijn
Even met een stanley mes eronder en het bleken maar wat simpele plakstickers te zijn. Zie de resultaten :D

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_MXblNjIlsps/S9c4vkwliKI/AAAAAAAAAdU/o9b81ZRyPaU/s640/IMAG0261.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_MXblNjIlsps/S9c4v67L3iI/AAAAAAAAAdY/AC2kKS9mlRo/s640/IMAG0266.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_MXblNjIlsps/S9c4wQL6hVI/AAAAAAAAAdc/bjLRUTccIFg/s640/IMAG0263.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
obsessie voor dure horloges? :+

Ziet er wel stoer uit ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeedTiger
  • Laatst online: 31-03 08:58
Zeker wel mooi, niet echt mijn smaak qua opdruk maar het ziet er chique uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:56
Ziet er chique uit inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 12:24

bonzz.netninja

Niente baffi

Mag je nog blij zijn. Op mijn Megabook van MSI zit een ENORME rond logo wat er met geen mogelijkheid af te krijgen is en nog uitsteekt ook :(

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PutsMartijn
Bedankt voor jullie reacties. Had mn vriendin gevraagd om een sticker te maken. Ze kwam ipv met 1 met 6 stickers thuis dus nu zitten ze overal op :) Ik had dit logo gekozen ivm mijn opleiding tot piloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Wings moet je wel verdienen hè :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-04-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PutsMartijn
Daar heb je gelijk in. Aangezien ik al een jaar klaar ben heb ik die al een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:31
PutsMartijn schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:40:
Bedankt voor jullie reacties. Had mn vriendin gevraagd om een sticker te maken. Ze kwam ipv met 1 met 6 stickers thuis dus nu zitten ze overal op :) Ik had dit logo gekozen ivm mijn opleiding tot piloot
" he, hoeveel moest hij er nou hebben, laat ik maar 6 nemen voor de zekerheid" :P

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 09:26
_/-\o_ Heel vet!
Pagina: 1