Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwsgroepen 101

Pagina: 1
Acties:
  • 641 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag beginnen met downloaden met nieuwsgroepen, maar ik heb geen idee hoe dit moet. Ik heb een beetje rondgekeken op internet, maar ben er niet echt helemaal uitgekomen wat nu benodigd is qua software en wat ik precies moet doen om verbinding te maken met de desbetreffende nieuwsgroepen.

Zou iemand mij dit uit kunnen leggen?

Alvast bedankt.

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
Volgens mij kun je op http://www.binaries4all.nl/ alle informatie vinden die je zoekt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Met de info uit Newsservers met binaries [deel 9], een internet abonnement waar nieuwsgroepen bij zit en Sabnzbd+ moet je een heel eind komen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Ah bedankt. Ik ga me even in jullie links verdiepen. Als ik er niet uit komt laat ik het wel weten. Bedankt!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

masashikun,

Het lijkt me sterk dat je zelf hierover compleet geen informatie kon vinden, als ik ga [google=nieuwsgroepen], dan krijg ik als eerste resultaat al een handleiding voor beginners, het lijkt me dat je daar al een redelijk goede start hebt. ;) We verwachten van onze gebruikers toch wel een beetje inzet. Zie voor meer informatie Het algemeen beleid.

Dit topic gaat iig op slot, er is hier meer dan genoeg over te vinden.

Signature

Dit topic is gesloten.