Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Franky1988
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-06-2011
Hey,

Ik dacht open maar effe een topic met de vraag welke droid men me kan aanbevelen, ik hoop dat dit niet in strijd is met de regels?

Ik ben aan het twijfelen tussen HTC Desire, SE X10 of de Samsung Galaxy S

Ik heb al veel onderzoek gedaan, alle reviews gelezen van kieskeurig, gsm arena en tweakers etc. Toch kom ik er niet uit, de accuduur en "surfbaarheid" is het belangrijkste voor me maar daar hoor ik veel tegenstrijdige berichten over.

Over de X10 lees ik hier op het forum toch goede accutijden op van bijna 40 uur of langer..

En de Galaxy ja.. daar is gewoon geen gebruikers informatie en leverdatum over bekend, alleen super amoled display en 1500mah accu en duurzame processor maar of dat echt goed uitpakt.. Heb de Omnia 1 gehad wat het geen 10 uur vol hield, soms zelfs 4! Dus beetje samsung vrees..

Ik hoop dat men een eerlijk objectief advies kan geven wat ik het beste zou kunnen kopen...

Alvast bedankt! :)

Franky1988 wijzigde deze reactie 26-04-2010 19:26 (11%)

• deimos
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15-10 17:22
Ik heb sinds een week de HTC Desire, en ik ben er zeer tevreden mee. Het tikken van emails en sms berichten gaan vloeiender dan ik had gedacht (door auto-correctie).

De accuduur vind ik persoonlijk wat aan de matige kant. Wanneer je hem s'ochtends uit de stekker haalt, en hem vervolgens die dag een paar uur intensief gaat surfen,mailen etc. haalt de accu het einde van de dag nauwelijks (is trouwens per gebruiker anders, want ik lees dat sommigen er 2 dagen mee doen, terwijl ze er een paar uur per dag op zitten te spelen ;)

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23:16
Niemand zal hier beter advies over de Galaxy S kunnen geven, dan zul je toch echt moeten wachten totdat ie uitkomt. Verder heeft de Omnia weinig te maken met de connectie tussen het merk Samsung en accuduur. Mijn F480 gaat gemiddeld een week mee en dat zegt verder ook niets over Samsung. De andere 2 telefoons zullen gebruikers natuurlijk veel info over kunnen geven.

• Franky1988
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-06-2011
Ja de desire is een mooi toestel hoor er veel goeds over, alleen dus de accuduur...

De galaxy is inderdaad niet veel info over.. Snap niet waarom ze niet gewoon de releasedate vrij geven.. ze zeggen eind mei maar kan net zo goed eind augustus worden..

Had vandaag een omnia pro 2 gezien die heeft me wel een mooi scherm erin hoor.. jammer dat et geen android heeft..

Twijfel twijfel..

• SPee
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:31
Franky: hoelang kan/wil je wachten? :)

De Samsung Galaxy S wordt de verwachte levertijd eind mei; tegen die tijd weet je wel wanneer hij uitkomt en/of hij vertraging heeft. :)
Verder wordt erover gezegd: het super AMOLED scherm is zeer zuinig, heeft een zuinige CPU (maar is nog niet gemeten) en er zit een normale accu in. Dus in principe zou het een goede accuduur moeten hebben.
Dus dat ziet er goed uit. :)

Van de X10 en disire zijn al gebruikerservaringen, dus kun je daarop afgaan.
Zelf kan ik gewoon (lang) wachten en na het lezen van de specs van de SG S wil ik die graag hebben ipv de X10 waar ik eerder over liep te kwijlen ;)
Hoewel eind mei nog een maand ver is, zit ik al wel dagelijks te kijken naar de precieze data :P
Die 1 a 2 maanden kan ik nog wel wachten.

let the past be the past.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True