Toon posts:

Glanzende monitor met ingebouwde webcam gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Omdat ik het beeldscherm van de iMac zo mooi en fijn vind, ben ik op zoek naar het volgende:

Een monitor met ingebouwde webcam en glanzend zoals de iMac.

Iemand die tips voor me heeft? Ik hoor ze graag. Ben al veel electronica-zaken binnengelopen, maar heb daar geen enkel scherm met ingebouwde webcam gezien, terwijl ik wel weet dat ze er zijn. Zoals bijv. de Dell SX2210, maar die is weer niet zo shiny. Overigens bestaan er geloof ik veel verschillen onder wat men nu onder "glanzend" bestaat, dus hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb.

Dank!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In de Pricewatch kun je gewoon selecties maken. Je moet bij beeldschermen even alle filters laten tonen, en daar zit ook Webcam bij.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:59:
In de Pricewatch kun je gewoon selecties maken. Je moet bij beeldschermen even alle filters laten tonen, en daar zit ook Webcam bij.
Klopt, maar het wordt mij dan helemaal niet duidelijk welke nu wel of niet glanzend is, omdat er dus diverse definities van glanzend bestaan. Dus ik hoop via dit topic tips van mensen die het scherm echt gezien hebben en weten of het glanzend zoals de iMac is.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02 16:06
Apple Cinema Display?

Verwijderd

Topicstarter
Dit scherm heb ik uiteraard gezien, maar is me wat te duur...

Verder nog tips?

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Een glanzend scherm met een aparte webcam? Ik weet niet hoe het zit met zo een ingebouwde webcam maar dikwijls is het met producten zo dat indien er een ander product bij ingebouwd zit, deze kwaliteit veel minder is dan wat je los kan kopen.

Is er een bepaalde reden dat je een ingebouwde cam nodig hebt?

Verder kom ik uit op deze: http://event.asus.com.tw/lcd/pg221/ (Geen eigen ervaring)

[ Voor 11% gewijzigd door kluyze op 27-04-2010 09:31 ]

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

pricewatch: Dell SP2309W

Dit is volgens mij precies wat je zoekt, hij is ook glossy (kijk maar in de reviews).

Alleen wel een TN-paneel, ik zou ook wel weer graag een goede IPS met glanzend scherm willen (zoals m'n huidige Nec 20wgx2, alleen zijn die er niet meer :(.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
@kluyze Omdat ik zo'n aparte webcam bovenop een scherm lelijk vind! Nog maar niet te spreken over weer een extra draadje erbij! Als het zo weggewerkt is, vind ik het veel mooier.

En ik ben eigenlijk wel op zoek naar iemand met ervaring, die het scherm in het echt gezien heeft, zodat hij/zij me kan vertellen of het echt zo glanzend als de iMac is, of anders. Ik heb er dus niks aan om de reviews te bekijken, omdat iedereen daar wat anders bedoeld met glossy.

@Digital-DNA: heb jij dit scherm in het echt gezien??

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Nee, maar ik zou er gewoon vanuit gaan dat-ie net zo glanzend is als wat je vooral bij laptopschermen regelmatig ziet.

Naar mijn idee zijn er niet echt verschillende soorten glossy schermen. Het is glossy of het is het niet.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
Digital-DNA schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:38:
Nee, maar ik zou er gewoon vanuit gaan dat-ie net zo glanzend is als wat je vooral bij laptopschermen regelmatig ziet.

Naar mijn idee zijn er niet echt verschillende soorten glossy schermen. Het is glossy of het is het niet.
Ik heb in winkels schermen zien staan die mat en glossy genoemd werden....maar geen enkele glossy leek op zo'n iMac scherm...
Pagina: 1