geen verbinding nieuwe router + caiway

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe router, met groter bereik/betere verbinding binnen gekregen. Nu heb ik het geprobeerd volgens de handleiding aan te sluiten, zonder succes. Het is een Belkin N+ wireless router. Ik heb een webstar modem waar ik hem op probeer aan te sluiten.
Ik heb geprobeerd hem aan te sluiten, maar als ik onze caiway-inloggegevens invoer, kan hij geen verbinding maken. Ik heb wel 'lokale verbinding', maar niet met het internet, omdat hij die gegevens van caiway op de een of andere manier niet pakt.

Ik heb een beetje lopen googlen, en ergens gelezen dat een webstar-modem maar 1 'MAC-adres' kan onthouden oid. Geen idee wat dat inhoudt, en of dat er überhaupt iets mee te maken heeft.

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee, en als er meer gegevens nodig zijn laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:15:
Ik heb een beetje lopen googlen, en ergens gelezen dat een webstar-modem maar 1 'MAC-adres' kan onthouden oid. Geen idee wat dat inhoudt, en of dat er überhaupt iets mee te maken heeft.
Als dat zo is, moet je je modem even een paar minuten van de stroom af halen. router eraan, en dan pas je modem stroom geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik wel geprobeerd, maar ik weet niet of ik het dan in de goeie volgorde doe?

Ik heb eerst alles van de stroom afgehaald. Toen heb ik de router en modem verbonden, modem aangezet, gewacht tot die klaar was met verbinden, daarna router aangezet en wachten tot die klaar is.
Maar dat hielp niet dus. En als ik mijn oude router aansluit, staan de instellingen er nog steeds in en verbind hij gelijk. Ik denk dat dat dan allemaal weg zou moeten zijn als hij maar 1 router kan onthouden?