iPod touch 2G start niet meer op nadat hij heet werd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrePay
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 00:34
Beste,

Ik heb hier een Ipod Touch 2G met 8GB geughen.

Ik zat muziek te luisteren en hij werd onder het apple logo heel heet.

En toen voel hij uit.

Hij is gejailbreakt maar dat heeft er vast niks mee te maken.

Is dit nog te repareren?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Als hij heet wordt (vaak onderin bij de hoofdtelefoon) heeft dat te maken met de batterij, omdat die daar zit. Bij het Apple logo zou ik het niet weten wat daar zit.Al geprobeerd hem een paar minuten in de oplader te doen (dus de iPod->USB) zonder wat te doen. Hij kan natuurlijk helemaal 0% dus te weinig stroom om nog op te starten. En wat krijg je als je hem opstart. Gewoon niks. Of gaat je scherm aan maar blijft hij zwart ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrePay
onderin bij de hoofdtelefoon klopt inderdaad, maar als ik hem probeert aan te zetten (als hij ff is opgeladen) doet hij gewoon helemaal niks.

als ik hem ook in met de USB aansluiting doe dan geeft itunes aan dat de ipod niet in de computer zit.

[ Voor 27% gewijzigd door PrePay op 26-04-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrePay
Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als we kunnen, willen we je best helpen :) Je zult alleen wel wat geduld moeten hebben, omdat niet iedereen hier 24/7 op het forum aanwezig is om alle vragen te beantwoorden. Het is daarom de regel dat je minimaal 24 uur moeten wachten voordat je je topic weer mag kicken om het onder de aandacht te brengen. En niet binnen 2 uur, zoals je nu doet :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/