Bij een klant van mij hebben we een probleem, Server manager werkt niet meer. als hij deze opstart geeft hij de volgende meldig:
Snap-in unavailable
this snap-in performed a non-valid operation and has been unloaded
en als je dan op OK drukt, krijg je de volgende melding in MMC staan:
unhandled exception in managed code snap-in
FX:{18ea3f92-d6aa-41d9-a205-2023400c8fbb}
Exception has been thrown by the target of an invocation.
exception type:
System.Reflection.TargetInvocationException
exception stack trace:
at System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandle& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck)
at System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean fillCache)
at System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(Boolean publicOnly, Boolean skipVisibilityChecks, Boolean fillCache)
at System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic)
at Microsoft.ManagementConsole.FormView.InternalInitialize()
at Microsoft.ManagementConsole.View.HandleInitializationRequest(IRequestStatus requestStatus)
at Microsoft.ManagementConsole.View.ProcessRequest(Request request)
at Microsoft.ManagementConsole.ViewMessageClient.ProcessRequest(Request request)
at Microsoft.ManagementConsole.Internal.IMessageClient.ProcessRequest(Request request)
at Microsoft.ManagementConsole.Executive.RequestStatus.BeginRequest(IMessageClient messageClient, RequestInfo requestInfo)
at Microsoft.ManagementConsole.Executive.SnapInRequestOperation.ProcessRequest()
at Microsoft.ManagementConsole.Executive.Operation.OnThreadTransfer(SimpleOperationCallback callback)
Ook doet hij het niet als je hem als snap-in toevoegt in een lege mmc, Event viewer werkt ook niet vreemd genoeg, krijg ongeveer dezelfde melding.
ben al druk aan het zoeken geweest, maar kan niks werkbaar vinden, of ik zoek niet goed, dat kan ook nog natuurlijk. het nadeel is dat ik hem niet overdag kan afsluiten, omdat ze dan niet aan het werk kunnne, dus zou ik graag eerst een goeie oplossing hebben voordat ik dat ga doen. + er draait een programma op die welleens moeilijk doet met het opstarten ( eerst na 4 herstarts niets doen, en dan opeens wel)
Het is een server 2008 standaard met TS.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedantk
Snap-in unavailable
this snap-in performed a non-valid operation and has been unloaded
en als je dan op OK drukt, krijg je de volgende melding in MMC staan:
unhandled exception in managed code snap-in
FX:{18ea3f92-d6aa-41d9-a205-2023400c8fbb}
Exception has been thrown by the target of an invocation.
exception type:
System.Reflection.TargetInvocationException
exception stack trace:
at System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandle& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck)
at System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean fillCache)
at System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(Boolean publicOnly, Boolean skipVisibilityChecks, Boolean fillCache)
at System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic)
at Microsoft.ManagementConsole.FormView.InternalInitialize()
at Microsoft.ManagementConsole.View.HandleInitializationRequest(IRequestStatus requestStatus)
at Microsoft.ManagementConsole.View.ProcessRequest(Request request)
at Microsoft.ManagementConsole.ViewMessageClient.ProcessRequest(Request request)
at Microsoft.ManagementConsole.Internal.IMessageClient.ProcessRequest(Request request)
at Microsoft.ManagementConsole.Executive.RequestStatus.BeginRequest(IMessageClient messageClient, RequestInfo requestInfo)
at Microsoft.ManagementConsole.Executive.SnapInRequestOperation.ProcessRequest()
at Microsoft.ManagementConsole.Executive.Operation.OnThreadTransfer(SimpleOperationCallback callback)
Ook doet hij het niet als je hem als snap-in toevoegt in een lege mmc, Event viewer werkt ook niet vreemd genoeg, krijg ongeveer dezelfde melding.
ben al druk aan het zoeken geweest, maar kan niks werkbaar vinden, of ik zoek niet goed, dat kan ook nog natuurlijk. het nadeel is dat ik hem niet overdag kan afsluiten, omdat ze dan niet aan het werk kunnne, dus zou ik graag eerst een goeie oplossing hebben voordat ik dat ga doen. + er draait een programma op die welleens moeilijk doet met het opstarten ( eerst na 4 herstarts niets doen, en dan opeens wel)
Het is een server 2008 standaard met TS.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedantk
Panasonic 55FZ804 | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |