Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 16:49

SilentSimon

Have you been hopped?

Topicstarter
Beetje rare titel maar het komt hier op neer :) :

Ik heb een flash exe bestand gemaakt die interactie heeft met de localhost server met ASP. Als ik deze manueel opstart werkt het allemaal prima.

Laat ik het bestand echter opstarten met de startup folder of met scheduled tasks dan gebeurt er helemaal niks.
Hetzelfde gebeurt als ik Internet Explorer laat opstarten met startpagina localhost waarbij ASP pagina's geladen worden.

Manueel starten dan initialeert de IIS / ASP engine oid dus wel. Terwijl ik deze automatisch dus laat uitvoeren er niks gebeurt totdat ik zelf weer interactie met het systeem heb door bijvoorbeeld te alt-tabben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Heb je je windows account beveiligd met een wachtwoord? Het kan voorkomen dat (administrator) taken niet kunnen worden gestart vanwege het gebrek aan een wachtwoord. Weet het klinkt heel raar, maar heb het meermalen meegemaakt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Mocht dat het geval zijn, dan kan je eventueel kijken naar het 'runas' programmatje. Hiermee kan je vanaf de commandline een programma opstarten als een andere gebruiker. Het kan zelfs de credentials opslaan, zodat je de volgende keer (voor dat programma) geen password hoeft in te voeren.

Ik weet alleen niet zeker hoe 'runas' zich gedraagt met de UAC onder Vista en Win7...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 16:49

SilentSimon

Have you been hopped?

Topicstarter
Nou opgelost, Op die oude bak stond dus XP pro.
Schijnbaar zonder SP3, na de windowsupdate van SP3 werkt de hele handel wel :)