Beste medetweakers, 
Ik heb hier momenteel een tft schermpje liggen waarvan 2 pinnetjes op de vga connector zijn afgebroken. Nou vind ik het persoonlijk zonde om het scherm dan maar meteen af te doen als grof vuil (daar ben je immers tweaker voor
) aangezien de monitor verder oke is en dus alleen de welbekende "No signal" waarschuwing geeft. Nu doet zich het dus het probleem voor dat ik niet echt heel erg thuis ben in het repareren van zulk soort dingen. Mijn vraag is dus wat ik het beste kan doen. Heb inmiddels de connector van de snoer verwijderd aangezien de andere kant vast zit op de printplaat van de monitor, dus deze zal vervangen moeten worden. Ik heb op internet al heel wat dingen afgespeurd om te kijken of er toevallig zo'n kabel ergens te krijgen viel die je rechtstreeks op de printplaat kan bevestigen, maar die heb ik tot heden nog niet gevonden. Nu kan ik wel de connector vinden en nieuwe kabels maar na ook al heel veel gelezen te hebben en schema's gevonden te hebben (ook hier op tweakers) weet ik niet wat ik het beste kan doen.
Alvast bedankt,
Sinny
Ik heb hier momenteel een tft schermpje liggen waarvan 2 pinnetjes op de vga connector zijn afgebroken. Nou vind ik het persoonlijk zonde om het scherm dan maar meteen af te doen als grof vuil (daar ben je immers tweaker voor
Alvast bedankt,
Sinny