eth0:2010 summer, wie gaat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:06
Afbeeldingslocatie: http://eth-0.nl/images/clean/logo.pngDeze zomer is er net als in 2008, en 2009 weer een outdoor hacker event in Nederland.
Eth0 organiseert van 10 tot 13 augustus weer een gezellige camperen + lezingen midweek die voor "nossers" niet te missen is.

eth0 is een outdoor event gevuld met "hacking", programmeren, hardware, software en politiek met betrekking tot open standaarden en privacy. Het lijkt erg veel op events als What the hack en har2009, en ccc camp. Gezelligheid en interessante lezingen en projecten gegarandeerd dus.

eth0:2010 summer zal plaatsvinden van 10 tot en met 13 augustus 2010, de ticketshop is al open, en het schiet al aardig op met de goedkopere earlybird tickets. Mocht je dus gebruik willen maken van de 35e korting moet je opschieten. In totaal zijn er 300 kaartjes beschikbaar maar voorgaande edities waren ruim voor het event uit verkocht.

Lijkt het je leuk om te komen en wil je meehelpen met bijvoorbeeld de logistiek, de sprekers, het programma, bar/horeca, netwerk, stroom, security, kassa, ehbo, infodesk, algemene organisatie of iets anders? Laat je horen op de wiki en mailinglijst of kom ons lastigvallen op IRC: irc://irc.eth-0.nl/#eth0

Dus, wie komen er allemaal? en zijn er nog wilde plannen om software of hardware projecten te doen? Vorig jaar hadden we als eth0 organisatie op har2009 een colo schuurtje gebouwd van een oud tuinhuisje. Dit inc 3 42u racks, blade servers, clusters en 10ge internet uplink was erg interessant op te bouwen en te beheren.

Voor meer info:
http://eth-0.nl en http://wiki.eth-0.nl/index.php/Eth0:2010_Summer

Full disclosure: Ik ben voorzitter van de stichting eth0.

[ Voor 2% gewijzigd door killercow op 26-04-2010 11:34 . Reden: info linkjes ]

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb mij gisteren aangemeld :)

Lijkt me een tof event worden, echt hoop ik wel snel de sprekerslijst te zien
Zijn er al veel lectures binnen gekomen?

Jammer dat het topic een beetje stil is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-10 20:49
eth0 \o/ Jammer genoeg geen tijd weten te vinden.

Er staat in ieder geval genoeg leuks op het programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:06
LuckY schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:52:
Ik heb mij gisteren aangemeld :)

Lijkt me een tof event worden, echt hoop ik wel snel de sprekerslijst te zien
Zijn er al veel lectures binnen gekomen?

Jammer dat het topic een beetje stil is :+
Tof, nog eigen projectjes die je wilt laten zien op eth0?

De 100 early bird tickets zijn ondertussen op, dus het belooft ook lekker druk te worden.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
killercow schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:19:
[...]

Tof, nog eigen projectjes die je wilt laten zien op eth0?

De 100 early bird tickets zijn ondertussen op, dus het belooft ook lekker druk te worden.
Mwah niet echt, nog niet zo uber in to opensource :) ik kan mijn weg wel vinden erin.. Maar ben niet echt een coder :)

En zelf nog een student en die studie specificeert meer op de proprietary meuk (Windows/cisco)

Dus ik kon gezellig kijken :)