Nieuwe TV

Pagina: 1
Acties:
  • 1.422 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ORoces
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 09:02
Hey Iedereen,

Binnenkort ga ik een PS3 aanschaffen en daar hoort natuurlijk ook een HD tv bij want die ik nu heb is alleen LCD. Ik zit een beetje te twijfelen tussen 26 inch en 32 inch, ik zit namelijk op max 2,20m afstand (boven mijn bed). Als 32 inch kan is dat natuurlijk een stuk makkelijker met zoeken want ik wil graag een met FULL HD vanwege een hogere resolutie. Minstens met 2 HDMI ingangen en zeker zo'n 100 hz. Budget maakt me niet zoveel uit, max 600 euro.

Had zelf dit gevonden:

Philips 32PFL5405
Philips 32PFL7404

Sony KDL-32EX500
Philips 26PFL5604H

die van philips zien er zeker mooi uit, maar ik denk dat die van sony een stuk beter is. Binnenkort ga ik sowieso even naar een mediamarkt om tv's te bekijken, maar uhm wat raden jullie mij aan? En dan plasma of LCD ?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
:?
Plasma Full HD begint boven je budget (vanaf 650 euro) en dan vanaf 42 inch.

[ Voor 5% gewijzigd door Arnout op 26-04-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ORoces
Makkelijke keuze dan :P LCD it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

ORoces schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:42:

die van philips zien er zeker mooi uit, maar ik denk dat die van sony een stuk beter is.
En waarom denk je dat?
Binnenkort ga ik sowieso even naar een mediamarkt om tv's te bekijken
Ik zou eerst dat maar eens gaan doen. En ga reviews lezen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 13:40
Philips bambilight tv's zijn sowieso de grootste crap op aarde...

Av-forums heeft een hoop reviews over meerdere tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Nism0 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:09:
Onderbouw je uitlating anders even.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
Ga voor de sony ex500;)
Heb de tv zelf ook, heerlijk toestel; heeft prachtig beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nism0 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:09:

Av-forums heeft een hoop reviews over meerdere tv's
Het is wel wat kort door de bocht, maar ik vind LCD tv's van Sony en Panasonic mooier (de nieuwe Sony's ook qua design).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ORoces
OK, ik kijk wel gewoon bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
ORoces schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:14:
OK, ik kijk wel gewoon bij de mediamarkt.
ik zal het niet bij de mediamarkt kopen, daar zijn ze vaak duurder dan bij webshops. zou gewoon pen+papier mee nemen en daar de tv's opzetten die je mooi lijken en dan op internet zoeken naar rieviews en de goedkoopste prijzen. zo heb ik het ook gedaan met mijn huidige tv (pana s10, valt wel buiten je budget en grootte ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Bij MM& dergelijke zie je niet de TV in de juiste setup. Deze staan allemaal op ''winkel''stand en zullen dus geen reflectie zijn van een TV die je thuis neerzet. Lees reviews, kieskeurig e.d. Er is heel veel info over te vinden. LED of Plasma zou mijn keuze zijn en dan Samsung of Panasonic, als het bduget dat toelaat :-) Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijke werkwijze:
Loop een paar winkels af om te kijken welke designs en kleuren weergave je mooi vind.
De 1 zweert bij de bravia, en de ander vind de kleuren van een samsung weer mooier.
Velletje papier en schrijf de modellen en prijzen op.
Praat met de verkoper of er nog wat te regelen is met prijs of kabeltjes.

Even op internet kijken naar revieuws en prijzen.

Hierna kijken wat er voor jou beter is:
Webshop (denk hierbij aan terugsturen met garantie)
Winkel in de buurt (Voor sommige mensen een veiliger gevoel met aankoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Of je zoekt een combinatie van het bovenstaande in de vorm van een leuke aanbieding.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
DeeJee schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:11:
[...]

Onderbouw je uitlating anders even.
Het gros van de Philips tv's hebben super slechte zwartwaardes (nog slechter dan lcd al normaliter mee te kampen heeft)
De software die er op staat is vaak langzaam (menu's)
De prijs kwaliteit verhouding in het algemeen is ver te zoeken. ( dit dankzij het geweldige bambilight systeem)
Kijkhoek is op zijn zacht slecht te noemen. (in vergelijking met andere lcd's)

En dan zijn er nog zat issues betreffende specifieke philips modellen...

Dit allemaal afwegend tegen andere tv producenten loopt philips zwaar achter en kan je beter niet gaan voor hun marketing truukje ala ambilight en een tv kopen die wel over de kwaliteit beschikt wat je van een tv hedendaags verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Hoeft het echt een 1080p tv te zijn? Voor 500 euro heb je al een leuke hd ready (720p) plasma van 37-42 inch. Zoals deze pricewatch: Panasonic TX-P37X20E (review). Zelf een snel 2ms (werkelijk natuurlijk niet zo goed) TN paneel LCD is merkbaar minder snel dan een plasma als het komt bij bewegende beelden. Daarbij van een budget LCD tv hoef je zeker al niet te verwachten dat er een hoogwaardig paneel in zit... volgens mij is een hd ready plasma één van de betere keuze bij een budget van max. 600 euro (tenzij 37-42 inch te groot zou zijn, voor 1080p hd materiaal moet je zelf op 2,2m en dichter zitten bij een 42-50 inch tv om alle details te kunnen zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nism0 schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:35:
Het gros van de Philips tv's hebben super slechte zwartwaardes (nog slechter dan lcd al normaliter mee te kampen heeft)
De prijs kwaliteit verhouding in het algemeen is ver te zoeken. ( dit dankzij het geweldige bambilight systeem)

Dit allemaal afwegend tegen andere tv producenten loopt philips zwaar achter en kan je beter niet gaan voor hun marketing truukje ala ambilight en een tv kopen die wel over de kwaliteit beschikt wat je van een tv hedendaags verwacht.
Wat een onzin zeg, zeker de wat duurdere Philips toestellen hebben prima zwartwaarden!
De menu's zijn niet super snel maar wel erg gebruiksvriendelijk!
Ik snap dat jij nooit een toestel met ambilight hebt gehad. Bijna iedereen staat sceptisch tegenover dit systeem, maar als je de mensen met een ambilight toestel er naar vraagt, die zouden het geen van allen meer willen missen. Zou het dan echt zo waardeloos zijn? :?

Tuurlijk, Philips heeft niet de goedkoopste toestellen, maar bijv. de 9704 vind ik echt een plaatje (qua uiterlijk en beeld). Komt volgens mij ook best goed uit de verschillende tests....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:16:
[...]

Wat een onzin zeg, zeker de wat duurdere Philips toestellen hebben prima zwartwaarden!
De menu's zijn niet super snel maar wel erg gebruiksvriendelijk!
Ik snap dat jij nooit een toestel met ambilight hebt gehad. Bijna iedereen staat sceptisch tegenover dit systeem, maar als je de mensen met een ambilight toestel er naar vraagt, die zouden het geen van allen meer willen missen. Zou het dan echt zo waardeloos zijn? :?

Tuurlijk, Philips heeft niet de goedkoopste toestellen, maar bijv. de 9704 vind ik echt een plaatje (qua uiterlijk en beeld). Komt volgens mij ook best goed uit de verschillende tests....
Met dat model moest je wel geluk hebben dat je een goede had geloof ik (als je überhaupt al aan zo'n toestel kon komen).. Kijkhoek problemen en iets met de kleuren. Ook zijn klachten met de menu's veel voorkomend. Trage reactie wanneer je de afstandbediening drukt. Ik heb voor mijn oom naar Philips gekeken. Hij wilde persé Ambilight.
Van de LCD-tv's die ik gezien heb vind ik Philips de minste. Zeker in het lagere segment vind ik ze een stuk minder dan de tv's van een vergelijkbare prijs van bijvoorbeeld Samsung, Sony en Panasonic. Deze merken hebben een betere prijs-kwaliteitverhouding vind ik. Voor een Philips van €1500 (met Ambilight) heb je van de andere merken een kwalitatief gelijke tv die ongeveer €1000 zal zijn. Dat zegt niet dat Philips bij voorbaat slecht is, maar wel duur. Bij de topmodellen maakt het minder uit. Hoe duurder hoe kleiner het verschil wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nism0 schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:35:
[...]

Whaha wat een bullshit. Ga eens in een winkel een Philips naast een Sony vergelijken. Dan zul je zien dat Sony minder detail, kleur, en meer last van judder heeft. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

_Silencer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:00:
Hoeft het echt een 1080p tv te zijn? Voor 500 euro heb je al een leuke hd ready (720p) plasma van 37-42 inch. Zoals deze pricewatch: Panasonic TX-P37X20E (review). Zelf een snel 2ms (werkelijk natuurlijk niet zo goed) TN paneel LCD is merkbaar minder snel dan een plasma als het komt bij bewegende beelden. Daarbij van een budget LCD tv hoef je zeker al niet te verwachten dat er een hoogwaardig paneel in zit... volgens mij is een hd ready plasma één van de betere keuze bij een budget van max. 600 euro (tenzij 37-42 inch te groot zou zijn, voor 1080p hd materiaal moet je zelf op 2,2m en dichter zitten bij een 42-50 inch tv om alle details te kunnen zien).
Helemaal mee eens. 1080p voor een 32 inch tv is echt overkill, tenzij je op een meter van je scherm af gaat zitten.
Ik heb nu een 50" fullHD plasma en kijk op ongeveer 3 meter afstand en merk gewoon dat ik niet alle details kan zien. Op 2 meter zie ik meer details/scherpte.
Stel je kijkt op 3 meter afstand naar een 32" scherm dan zie je het verschil tussen DVD resolutie en 720p of 1080p simpelweg niet eens.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
bram1984 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:47:
[...]

Whaha wat een bullshit. Ga eens in een winkel een Philips naast een Sony vergelijken. Dan zul je zien dat Sony minder detail, kleur, en meer last van judder heeft. :X
keep on dreaming! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Keep on dreaming ja. Ik heb 5 jaar lang 38 uur per week de gelegenheid gehad om ze te vergelijken, dus hetzelfde kan ik beter tegen jou zeggen. :*)

Ik heb zelfs Sony vertegenwoordigers met de bek vol tanden laten staan, toen ik ze met de verschillen confronteerde, dus dag hoor. 8)7

edit: Ik zal het nog gekker maken:

Ik was met een collega verantwoordelijk voor de afdeling visual, en op een gegeven moment hadden we een sectie met 37" modellen, met (uit mijn hoofd) van links naar rechts Samsung-LG-Sony-Philips, meen ik. In ieder geval stond Philips helemaal rechts. Boven 4 tv's en onder 4 tv's. Aan de Samsung modellen links hadden we een dvd speler gekoppeld, en deze doorgelust naar de toestellen rechts. Het eerste wat opviel, was dat beide philips modellen (ik meen boven een 7000 model en onder een 5000 model), ondanks als laatste in de "chain", veruit het beste beeld hadden. Ook klanten viel dit op.
Dit alles terwijl mijn ervaring toch uitwijst dat toestellen die later signaal krijgen vaak een stuk mindere beeldkwaliteit hebben dan degene die als eerste aan de beurt zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door bram1984 op 27-04-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
Helaas, niet overtuigd heb die schermen ook vaak zat op een rijtje zien staan in de "torch" modus in de winkel maar absoluut niet te spreken over de philips schermen.

Daar komt nog eens bij dat ik nog andere punten heb aangekaart waar je niet over rept en deze halen het merk helaas toch verder door het slijk.

Uiteindeljik komt het er toch op neer wat je persoonlijk mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nism0: je hebt je helemaal overtuigd met je ijzersterke argumenten..... 8)7
Je roept dat Philips tv's de grootste crap zijn maar ik heb nog geen enkele inhoudelijke onderbouwing van je mogen lezen.

Het is je goed recht een ander merk tv aan te schaffen, maar hou dan die zinloze opmerkingen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nism0 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:44:
Helaas, niet overtuigd heb die schermen ook vaak zat op een rijtje zien staan in de "torch" modus in de winkel maar absoluut niet te spreken over de philips schermen.

Daar komt nog eens bij dat ik nog andere punten heb aangekaart waar je niet over rept en deze halen het merk helaas toch verder door het slijk.

Uiteindeljik komt het er toch op neer wat je persoonlijk mooi vind.
Goed, ik zal op je andere punten ingaan.

Zwartwaardes: Ik haal weer even het voorbeeld van de 37" opstelling hierboven aan, beter dan Samsung (LED even niet meegeteld) en al helemaal dan Sony en LG.

Langzame menu's: Geen last van. Het enige waarvoor ik in het menu kom, is de game modus. Ik weet niet hoe vaak jij in het menu zit, dat dit je zo stoort? :?

Prijs/kwaliteit: Uitstekend. Dat is ook waarvoor je bij Philips betaald. Steviger materiaal (glad recht plastic, in plaats van de "deuk"behuizing van andere merken). Glazen voeten bij de hogere modellen. Valt me vooral op bij het reinigen van een scherm, Philips blijft stil staan, andere merken gaan wiebelen.

Kijkhoek: Is nagenoeg 180 graden. Misschien tijd voor een bril? Ik kan er hier thuis zowat naast gaan staan, en ik kan het beeld nog prima zien.

Philips loopt achter? Ze waren geloof ik de eerste met een full HD paneel op de NL markt. Daarnaast fabriceren ze schermen voor andere merken.

Buiten dit alles heb ik getwijfeld tussen Samsung en Philips, niet dat mensen denken dat ik anti-andere merken ben, hoewel ik snap dat bovenstaand stukje dat wel laat lijken. :+

Samsung heeft gewoon supermooie schermen gemaakt de laatste tijd, en Sony begin ik ook steeds mooier te vinden (ik was vroeger zwaar anti-Sony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:34:
@Nism0: je hebt je helemaal overtuigd met je ijzersterke argumenten..... 8)7
Je roept dat Philips tv's de grootste crap zijn maar ik heb nog geen enkele inhoudelijke onderbouwing van je mogen lezen.

Het is je goed recht een ander merk tv aan te schaffen, maar hou dan die zinloze opmerkingen voor je.
dit zijn mijn argumenten knul:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
bram1984 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:45:
[...]

Goed, ik zal op je andere punten ingaan.

Zwartwaardes: Ik haal weer even het voorbeeld van de 37" opstelling hierboven aan, beter dan Samsung (LED even niet meegeteld) en al helemaal dan Sony en LG.

Langzame menu's: Geen last van. Het enige waarvoor ik in het menu kom, is de game modus. Ik weet niet hoe vaak jij in het menu zit, dat dit je zo stoort? :?

Prijs/kwaliteit: Uitstekend. Dat is ook waarvoor je bij Philips betaald. Steviger materiaal (glad recht plastic, in plaats van de "deuk"behuizing van andere merken). Glazen voeten bij de hogere modellen. Valt me vooral op bij het reinigen van een scherm, Philips blijft stil staan, andere merken gaan wiebelen.

Kijkhoek: Is nagenoeg 180 graden. Misschien tijd voor een bril? Ik kan er hier thuis zowat naast gaan staan, en ik kan het beeld nog prima zien.

Philips loopt achter? Ze waren geloof ik de eerste met een full HD paneel op de NL markt. Daarnaast fabriceren ze schermen voor andere merken.
Tjah dit is allemaal jou mening en ik heb een tegenovergestelde mening.
Uit mijn eigen ervaring en de ervaringen van duizende gebruikers die ik jaar in jaar uit spreek.
Doe je ding blijf bij Philips en geniet van hun schermen.
Als dat jou dunkt wie ben ik om daar tegenin te gaan.

TS ik hoop dat je hier wat aan gehad heb.

Wil je verder nog wat reviews van expers zien dan zou je hier nog eens kunnen kijken:

http://www.avforums.com/r...arch_special=1&parent=114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik hoopte dat jij mijn constateringen hierboven zou gaan weerleggen, in plaats van je schuil te houden achter "jouw mening/mijn mening".

Nog even inhakend op ambilight: ik zou niet anders meer willen. Wat een genot met alle lichten uit, kijkend naar de blu-ray van Avatar. :)

Prima marketingtruck wat mij betreft! Buiten beschouwing gelaten dat onderzoek uitwijst dat de activiteit van je pupillen lager is, en dit dus resulteert in een rustigere en een meer ontspannen kijkervaring. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 02:06
Als je er op gaat gamen moet je eerder de Philips pakken denk ik. De EX500 heeft schijnbaar erg veel last van Input lag, En volgens mij heeft Philips daar veel minder last van. Althans op die van mij heb ik nergens last van (in game mode) Maar het verschilt ook van persoon op persoon of je er last van hebt of niet.

Als ik jou was zal ik waarschijnlijk de 32PFL7404 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, wat een lachertje. Mij even neerzetten als 'een knul' en dan zeggen: dat is jouw mening, ik heb een tegenovergestelde mening.... 8)7

Ik sprak afgelopen weekend een vriend van me die echt zweert bij plasma tv's.
Die heeft een demonstratie gezien van de 56PFL9954H en was zwaar onder de indruk.
Dus er zijn ook mensen die vinden dan Philips best mooie schermpjes maakt, waaronder ik er ook één van ben. ;)
Ik sta echt wel open voor andere merken hoor en kan de schermen van bijv. Sony tegenwoordig ook steeds meer waarderen (was vroeger ook anti Sony wat tv's betreft) maar je moet niet gaan vertellen dat Philips crapy schermen maakt, want dan kraam je onzin uit....

Maar goed, misschien focus ik me wel op een hoger segment dan Nismo zich kan veroorloven, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Even heel kort door de bocht hoor, maar als je ook een beetje leuk geluid wil, zou ik ook kijken naar JVC met TruBass. Niet alleen mooi beeld, maar ook zeer sterk zuiver en verbluffend geluid voor uit tv-speakers. Alleen is het wel lastig Full HD te krijgen voor die prijs met JVC.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMeijer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
De reacties in dit topic lijken me geen betere reden te geven om zelf op zoek te gaan naar (onafhankelijke) expert reviews en televisies in de winkel te gaan vergelijken. In winkels heb je alleen te maken van verre van ideale omstandigheden met mogelijk verschillende signalen voor andere televisies, verkeerde afstellingen of te fel omgevingslicht.

Op deze manier zal je een hoop welbedoelde meningen krijgen waar soms een kern van waarheid in schuilt en anderen wellicht de plank misslaan.

De (on)zin van een hoge resolutie (1080p) op een "kleine" (32") televisie is veel over te vinden, kan me ergens wel voorstellen dat je dit echter als eis hebt, ook al kan het nadeliger zijn voor SD materiaal afhankelijk van de verwerkingscapaciteit van de televisie. In het algemeen hebben alleen nog de instapmodellen een HD-ready resolutie, dus zo'n probleem is dit niet.

Waar ik wel vraagtekens bij zou zetten is bij je eis van 100 Hz. Is er een specifieke reden waarom je geen 50 Hz wil of heb je ergens gelezen dat 100 Hz beter zou zijn? Als je je monitor gaat gebruiken i.c.m. een console zou 50 Hz ook zeker een overweging zijn.

De Samsung C550 / C650 serie die net uit is kan ook een aantal interessante modellen bevatten, ik heb echter nog geen reviews kunnen vinden over de beeldkwaliteit. Vermoedelijk, gezien het de logische opvolger is van de B550 en B650 serie zit dit echter goed in elkaar gezien de geringe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik sta wel wat te kijken van de reacties in dit topic zeg :o Gezeik op verschillende merken met matige onderbouwing, adviezen om de tv's in de winkel te gaan bekijken... Als die winkel een MediaMarkt of BCC is, kun je je die moeite besparen. De TV's worden daar uit de doos gehaald en aangesloten, want het mag geen tijd kosten, vervolgens staat het beeld te koel en fel afgesteld en het contrast veel te hoog. Als je met die instellingen onder fel TL-licht een TV moet uitzoeken, hou ik m'n hart vast.

Beter kun je wat "expert reviews" lezen, bijvoorbeeld op AVForums o.i.d. Die mensen daar hebben verstand van TV's, stellen hem helemaal optimaal af (kalibreren) en kijken er naar onder normale kijkomstandigheden, niet onder een overvloed aan TL-licht. Als zij een TV goed vinden, is hij ook goed. Bij de MediaMarkt of BCC ben je overgeleverd aan de mening van zo'n irritante verkoper die vooral wil verkopen waar veel marge op zit. Ik heb ze al de gekste dingen horen beweren tegenover klanten, alleen om te verkopen. Websites met reviews zijn onafhankelijk, onbevooroordeeld. Kieskeurig vind ik overigens geen serieuze reviewsite :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Grrrrrene schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:14:
Ik sta wel wat te kijken van de reacties in dit topic zeg :o Gezeik op verschillende merken met matige onderbouwing, adviezen om de tv's in de winkel te gaan bekijken...
_/-\o_
En daarom gaat dit topic ook dicht. Kan voor gekozen worden om posts die niets toevoegen te verwijderen, maar dan blijft er niets over.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.