Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,
Ik heb een ipod classic en de jack is kapot.
Ik heb geen zin om hem open te maken en te riskeren dat ik iets kapot maak. Daarom kwam ik op het idee de line out te gebruiken. Maar wat is daar de handigste manier voor? Op ebay staan voor ipod line out allemaal outputs naar male-jacks en ik heb een female jack nodig om mijn hoofdtelefoon in te stoppen.
Is er een line out naar female of moet ik een converter kopen?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Wat je kunt doen is een iPod Radio Remote aanschaffen, dat is wel een nette manier om van Line-Out naar hoofdtelefoon te gaan :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
domi235 schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:16:
Wat je kunt doen is een iPod Radio Remote aanschaffen, dat is wel een nette manier om van Line-Out naar hoofdtelefoon te gaan :)
Kwam net al iets anders tegen op ebay, gewoon een plugje, denk dat ik dat maar doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:20
IK weet niet of dat gaat werken. Als ik m'n iphone in een speakerdock doe, verdwijnt de volumebalk van het scherm omdat je die moet regelen via de dock. Is het niet zo dat een connectie via de dockconnector ervoor zorgt dat hij in "dock" modus gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 01:09
De line out kun je het best gebruiken met een versterker. Of iets waarmee je het volume kan regelen. Anders loop je bijna zeker een gehoorschade op.