probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
halo ik heb een klein probleempje ik heb mijn laptop acer op mijn plasma aangesloten met een hdmi kabel ik wou naar een film kijken en had het geluid van de laptop ik ben dus naar geluid instellingen gegaan had het gevonden maar in de plaats van het als standaart in te stellen als heb ik het uitgeschakeld hoe kan ik dit terug vinden ??? help mij aub!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Mute knopje ingedrukt?

Je vraagstelling is heel erg onduidelijk. Probeer de vraag eens te verduidelijken en wat je zelf al hebt geprobeerd.

Edit:

Welkom op GoT.

[ Voor 81% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 26-04-2010 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Welkom op GoT! :w

Het is hier (helaas voor jou) geen vraagbaak, en we verwachten dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je het probleem hier post.
Verder is je vraag heel erg onduidelijk omdat elke vorm van interpunctie ontbreekt, en ook de titel van het topic nogal generiek is.

Dus, wat heb je al geprobeerd?

Verder lijkt het me dat als je het geluid uit kan zetten bij Instellingen, dat je het daar ook weer aan kan zetten. ;)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Heel simpel op te lossen, je gebruikt windows 7 waarschijnlijk. Rechtermuisknop op het volume icoontje -> afspeelapparaten, dan klik je met de rechtermuisknop ergens waar het leeg is in de lijst met apparaten en vink je beide opties verborgen/uitgeschakelde apparaten weergeven aan.

Als het goed is staan ze dan weer in je lijst ;)

offtopic:
Comma's en punten zitten niet voor niets op je toetsenbord ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Ventieldopje op 26-04-2010 02:20 ]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie de posts hierboven, waarschijnlijk dat je daarmee je geluid weer terug kunt krijgen :)

Verder: Dit topic staat niet op de juiste plek, mist informatie (topictitel) en we zien hier altijd graag dat mensen eerst zelf op zoek gaan voordat ze een topic openen (zie Het algemeen beleid #topicplaatsen). Let daar bij een volgend probleem svp even op voordat je een topic opent :)

Dit topic is gesloten.