[Geforce 210] dual screen?

Pagina: 1
Acties:

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:51
Iemand voeg me of ik 2 monitoren voor hem wou aansluiten op zijn computer, maar ik zie bij nvidia control panel alleen dual screen en horizontale uitbreiding. Met horizontale uitbreiding gebruikt hij beide schermen als 1 groot scherm. Ik moet eigenlijk hebben dat hij websites op monitor 1 opent en dat je andere dingen op minitor 2 open kunt hebben staan.

Heb de nieuwste Nvidia drivers al gedownload. Als ik bij beeldscherm instellingen kijk zie ik ook niet 2 monitoren staan met 1 en 2 erop. Overige hardware is niet echt relevant volgens mij.

Ondersteunt de videokaart het nou niet? of iemand een idee?

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-01 19:21

Zuurstok

Passionately curious

ja kant toch beide beeldschermen gebruiken als 1 groot beeldscherm en vervolgens je browser naar 1 scherm slepen, daar maximaliseren, en de rest op het andere beeldscherm doen?

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:29
BobF. schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:11:
ja kant toch beide beeldschermen gebruiken als 1 groot beeldscherm en vervolgens je browser naar 1 scherm slepen, daar maximaliseren, en de rest op het andere beeldscherm doen?
Dan maximaliseert die hem over de 2 beeldschermen omdat de pc het als 1 ziet.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Als dit in Windows gebeurd, dan kan je natuurlijk je beeldschermen ook instellen met het configuratiescherm. Als het goed is zou je het daar ook gewoon mee kunnen doen.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
De oplossing is door geen van beide opties in NV control panel te kiezen, maar beide schermen los van elkaar te activeren in Display Settings --> Extend the Desktop onto this Monitor.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-01 19:21

Zuurstok

Passionately curious

Ultramon !

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:51
Het is inderdaad in Windows.
kalizec schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:15:
De oplossing is door geen van beide opties in NV control panel te kiezen, maar beide schermen los van elkaar te activeren in Display Settings --> Extend the Desktop onto this Monitor.
Klopt en dit staat er dus bij mij niet. Volgens mij krijg je dan 2 monitoren te zien met de getallen 1 en 2 erop. Vandaar dat ik mij afvroeg of het wel werd ondersteunt door videokaart.

[ Voor 10% gewijzigd door Johann0r op 26-04-2010 23:45 ]

Pagina: 1