Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024
Past de bijgeleverde headsetplug van de iPhone 3GS in een standaard stoelaansluiting in een vliegtuig of is er een verloopplug voor te koop?
Ik wil niet dat de mic wordt opgeblazen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:12
Tuurlijk.
De 3e ring die op je jack zit, maakt gewoon geen contact in het vliegtuig. Er zit dus geen 3e connector in de jackaansluiting int vliegtuig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Mijn in-ear headphones van apple in verschillende vliegtuigen van verschillende airliners gebruikt.

Paar tips:
- Meestal geeft maar één van de twee (soms drie) uitgangen stereo geluid op een normale headset.
- Die ene uitgang die stereo geluid doorgeeft is vaak gevoelig. Als je de connector tot het einde er indrukt krijg je geen of mono geluid. Trek de connector iets naar buiten en je vindt het stereo-moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024
SnackMasterFlex schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:23:
Mijn in-ear headphones van apple in verschillende vliegtuigen van verschillende airliners gebruikt.

Paar tips:
- Meestal geeft maar één van de twee (soms drie) uitgangen stereo geluid op een normale headset.
- Die ene uitgang die stereo geluid doorgeeft is vaak gevoelig. Als je de connector tot het einde er indrukt krijg je geen of mono geluid. Trek de connector iets naar buiten en je vindt het stereo-moment.
Duidelijk, proberen dus. Als die microfoon aan het snoertje maar niet kapot gaat....