Ik heb een projectje voor school lopen waarin ik een webwinkel moest programmeren in PHP. Zo gezegd, zo gedaan. Maar nu heb ik een probleem.
Ik probeer een INSERT-query uit te voeren handmatig m.b.v. phpMyAdmin. Nu krijg ik de volgende melding:
Ik heb mijn website gehost bij 000webhost. Ik heb al even gegoogled en er wordt gezegd dat je de permissie van je MySQL-bestanden moet wijzigen. Maar mijns inziens kan ik niet bij die MySQL-bestanden komen.
Heeft iemand anders een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik probeer een INSERT-query uit te voeren handmatig m.b.v. phpMyAdmin. Nu krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Error SQL query: INSERT INTO klant( voornaam, tussenvoegsel, achternaam, adres, huisnummer, postcode, woonplaats, telefoonnummer, mobielnummer, emailadres, gebruikersnaam, wachtwoord ) VALUES ( $voornaam, $tussenvoegsel, $achternaam, $adres, $huisnummer, $postcode, $woonplaats, $telefoonnummer, $mobielnummer, $emailadres, $gebruikersnaam, $wachtwoordmd5 ) MySQL said: #1036 - Table 'klant' is read only |
Ik heb mijn website gehost bij 000webhost. Ik heb al even gegoogled en er wordt gezegd dat je de permissie van je MySQL-bestanden moet wijzigen. Maar mijns inziens kan ik niet bij die MySQL-bestanden komen.
Heeft iemand anders een idee hoe ik dit kan oplossen?