ervaringen met bioscoopathome.nl

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertje12
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08-2022
ik was eens op zoek naar een beamer op marktplaats en ik kwam dit tegen
http://www.bioscoopathome...://www.bioscoopathome.nl/
het is een zeer goede beamer lijkt mij: 1500ansi lumens, tot 100" schermgrootte,...240euro
maar levert deze winkel wel kwaliteitsproducten?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
1500Ansi lumen is zeer weinig voor een beetje beamer.
Ik heb zelf een gloednieuwe met 4000Ansi lumen :)
Met 1500Ansi zie je niks overdag....

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien dit niet zozeer een subforum is voor technisch advies over beamers denk ik dat we ons hier beter kunnen focussen op ervaringen omtrent bioscoopathome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertje12
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08-2022
DennusB schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:50:
1500Ansi lumen is zeer weinig voor een beetje beamer.
Ik heb zelf een gloednieuwe met 4000Ansi lumen :)
Met 1500Ansi zie je niks overdag....
het gaat om de winkel....
maar normaal ging ik de optoma pk101 kopen en die had 10lumen dus... en ik wil hem gebruiken in donkere kamers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

gertje12 schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:12:
[...]

het gaat om de winkel....
maar normaal ging ik de optoma pk101 kopen en die had 10lumen dus... en ik wil hem gebruiken in donkere kamers....
Gewoon simpel mijn mening na een eerste blik.

Een bedrijfje dat een copyrighted logo als dit
Afbeeldingslocatie: http://www.bioscoopathome.nl/N_cb_18_BlobMemo_1.jpg

gebruikt (het wk-logo), vertrouw ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze er voor betaald hebben, dus neem ik aan dat ze het gewoon 'gebruiken'. IMHO zegt dat weer veel over het professionalisme van een winkeltje.

Daarnaast, het bedrijf is weer van een ander bedrijf, namelijk http://www.liftservicedenhaag.nl
Wederom een aanwijzing voor een klein bedrijfje.

Disclaimer: Ik ken de site net 5 minuten, ik heb verder geen ervaring met het bedrijf, het is allemaal mijn eerst indruk. Een klein bedrijf hoeft zeker niet slecht te zijn, ik zou alleen wel wat meer oppassen met m'n geld.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:45
Of ze kwalitatieve producten leveren is altijd na te gaan aan de hand van reviews van producten.
Wil je het echt weten kan je altijd even bij ze langs gaan?
http://www.bioscoopathome.nl/Contact-N_xp_4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ik heb zelf een beamer met scherm bij dit bedrijf gekocht.
Ik ben netjes geholpen en ben erg tevreden met mijn nieuwe beamer en 100" electrisch scherm.
Voor € 440 was ik klaar voor dit geld kon ik nergens anders terecht, mensen die lopen te zeiken over kwaliteit moeten lekker een HD beamer kopen rond de €2000,- alle waar naar z'n geld.
Voor wat ik heb gekregen voor deze centen, ben ik erg tevreden en mijn kinderen kunnen ook de wii op grootscherm spelen perfect gewoon. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip*

Als je twijfels hebt over de betrouwbaarheid van een post, dan kun je hierover contact opnemen middels een TR, DM of een topic in SEM.

Indien wij als crew twijfels hebben aan de echtheid van een "review" dan zullen wij ons best doen om te achterhalen of de post onbetrouwbaar is. Wanneer een post blijft staan -zelfs na herhaaldelijke TRs- dan kan de conclusie getrokken worden dat wij als crew geen zaken hebben gevonden die niet door de bocht kunnen. Hierover dienen in het topic zelf geen opmerkingen geplaatst te worden. Deze kunnen alleen maar leiden tot ontsporing van een topic.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 16:52 . Reden: Info die in een TR had gemoeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik ken het bedrijf verder niet maar volgens de site hebben ze een showroom en kan je komen kijken. Dus voordat je flink geld gaat uitgeven : gewoon even gaan kijken :)
Als één van de weinige webwinkels bieden wij u de mogelijkheid tot bezichtiging van een product vóór aankoop. Het merendeel van ons productassortiment is namelijk uitgestald in onze showroom in Poeldijk (Westland) 5 autominuten van Den Haag.
Bij de aankoop van een duur product wilt u natuurlijk wel weten wat u in huis haalt en daarom bent u, op afspraak, altijd welkom voor een uitgebreide productdemonstratie en vakkundig advies.

Om er voor te zorgen dat een van onze medewerkers alle tijd voor u heeft om u te helpen, vragen wij vriendelijk altijd een afspraak te maken voor een bezoek aan onze showroom.

U kan een afspraak maken door te bellen met 0174 28 12 39 of stuur een E mail aan verkoop@bioscoopathome.nl
Pagina: 1

Let op:
Let op. Dit topic gaat over shopervaringen en niet over de keuze van de projector.