Toon posts:

juiste kabels voor versterker en woofer

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen met mij installatie voor in me auto

ik heb een versterker

PG audio

24 dB/oct. crossover
24 dB subsonic filter
18 dB bass boost
2 ohm stable

1,2 Kw
G A 2150 mk..

ik heb een woofer

Pioneer

TS - W 306 C
1000 W max. - 400 W
ohm 4
83 oz . dual mass magnet grant aimant 4kg

Radio
Sony 4x 45 watt

en ik heb een rode kabel van 20mm 2

is da goed genoeg om da te doen werken

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 20:05

silitek

Tubes Only

Allereerst welkom op GoT. Snap niet wat je bedoelt is overigens ook niet te lezen. Zal een poging doen ja die rood/zwarte dropveter is voldoende.

Tubes....It's what make music music!

• joostvanpinxten
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09-2025
Een rode kabel is altijd goed genoeg :X...

Ik vind het jammer dat GoT steeds meer een help-mij-met-mijn-probleem-forum wordt, waar de TS niet aangeeft wat hij al geprobeerd heeft, en welke informatie hij al heeft geprobeerd op te zoeken...

Overigens is bovenstaande niet persoonlijk bedoeld hoor, maar je openingspost is een typisch voorbeeld hiervan.

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-01 13:47
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:28:
wie kan mij helpen met mij installatie voor in me auto

*SNIP*

is da goed genoeg om da te doen werken
Hoi, welkom op GoT :W

Ik kan je hier niet mee helpen omdat ik de vraag niet helemaal begrijp :N Wat wil je precies weten :?

Als je antwoorden op je vragen wilt kan het geen kwaad eens te kijken naar je schrijfstijl; hoofdletters, leestekens, spelling, het schort er nogal aan. Correct taalgebruik zorgt ervoor dat iedereen je vragen leest zoals jij dat bedoelt.

Kijk ook eens hier: Wikipedia: Communicatie

Vooral het stuk over coderen>versturen>ontvangen>decoderen is van toepassing :) Succes!

[ Voor 30% gewijzigd door HaveBlue op 25-04-2010 17:41 ]

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Over hoe je car audio aansluit zijn talloze tutorials te vinden. Kijk anders eens rond op showyoursound.nl, of 12vhifi.nl. Wat je kan doen is een "kant en klaar" installatiepakketje kopen van voldoende dikte (20mm is een beetje mager in jouw geval), daar zit alles in: plus kabel, zekeringhouder, massakabel en afgeschermde tulpkabel....

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

En voor de anderen: alleen een topicreport will do :+

[ Voor 19% gewijzigd door teacher op 25-04-2010 19:28 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.