Toon posts:

dell pc problemen help me

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een dell pc maar het probleem is hij wil niet aan er is nix kapot aan het moederbord of voeding.
maar als ik um aan het stroom zet branden de lampjes op het moederbord wel en het aan en uit knopje brand oranje maar reageert nergens op wat moet ik doen om hem weer aan te krijgen hij viel opeens uit en wil niet meer aan.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:35

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:43
Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen?

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:58
Das mooi.... en nu ?

misschien wordt je pc te heet
misschien is je moederbord wel stuk
misschien is je voeding wel stuk

hoe heb je dit gestest wat moeten wij hieraan doen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voeding op anderre pc gebropeert en hij deed het en moederboord deed het ook op anderre voeding alleen opmdat het een del is past het niet in de kast een aanderre voeding wat nu?

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic, maar als je leestekens zou gebruiken zou je verhaal een stuk fijner lezen...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:11
Hoe weet je zo zeker dat je moederbord goed is?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:10

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit is niet de beste manier om ons zo ver te krijgen je met je problemen te helpen. Helaas blijkt uit je TS geen enkele vorm van onderzoek van jouw kant. Daarnaast is je relaas incompleet (en dat is een understatement) en door het gebrek aan interpunctie ook nog eens zeer moeilijk leesbaar. Genoeg reden om dit topic te sluiten.

Lees voor je verder gaat deze zaken door:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter (en volg ook vooral de beschreven stappen!)
Het algemeen beleid

Mocht je daarna nog niet begrijpen waarom je topic is gesloten, dan kun je contact met mij opnemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.