Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ISO mounten lukt, files lezen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een of andere manier zijnk bepaalde ISO´s die ik heb niet meer bruikbaar. Ze mounten zonder problemen, maar als ik bijv. een readme.rtf open, krijg ik chinese (en anderen) tekens. Ook uitvoerbare bestanden als pdf´s en exe´s willen niet meer.

Het gekke is dat ik andere ISO´s wel kan gebruiken en sterker nog, dat de ISO´s die het niet meer doen, het vroeger wel gedaan hebben.

Wat ik er wel even bij moet vertellen, is dat ik deze problemen heb nadat ik windows 7 vanaf een gebootcampte macpro ben gaan draaien.

Iemand een idee?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:06

M2M

medicijnman

je kunt ze ook bekijken met winrar, probeer dat eens?

En bekijk even de eventviewer of je misschien een berg CRC errors van je harde schijf hebt

-_-

• nvm071
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-10 18:32
misschien met een ander programma proberen poweriso of deamon tools bijv

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-11 23:43

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Leest het programma wel goed de bestanden in aangezien je allemaal rare tekens ziet, dus Unicode, ANSI codering daar in de buurt. Of zeg ik nou iets geks? :)

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels winrar, 7-zip en daemon lite geprobeert. Een simpele readme geeft (ogenschijnlijk) chinese tekens, en exe's en pdf's blijven onleesbaar. Zo maf, want ze hebben gewerkt...