Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zodra ik hem start krijg ik de melding:

"securom launcher is gestopt met werken"

Het spel start dus niet op. Ik heb al uren gebladerd op het internet. De volgende (simpele) oplossing zou het moeten verhelpen. Je moet de installatie dvd openen en vervolgens "vcredist_x86.exe" uitvoeren en installeren, echter, als ik dit doe krijg ik weer de volgende melding:

"de systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installate niet kan worden uitgevoerd"

Hem hem geprobeerd uit te voeren als admin en in veilige modus, tevergeefs...

Ik weet bijna zeker dat als ik vcredist_x86.exe geinstalleerd krijg dat hij dan wel werkt, immers de officiele securom wesite geeft ook deze oplossing aan bij dit probleem. Alleen zouden jullie me kunnen helpen "vcredist_x86.exe" geinstalleerd te krijgen?

P.s.

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package (x86) staat al netjes geinstalleerd in mijn software lijst. Alleen deze op de installatie dvd wil hij dus niet installen om de bovengenoemde reden.

[ Voor 0% gewijzigd door Fiddle op 25-04-2010 14:31 . Reden: Typo's ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

als dat niet helpt.. waarom deinstalleer je het hele spel niet.. inclusief die secure rom ding....

Installeer het dan helemaal opnieuw

Heb je toevallig een ander spel geinstalleerd sinds je dat probleem hebt... Misschien een tip of je die dan eerst verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik zou 'm lekker cracken, en bij de volgende update gewoon weer een nieuwe crack downloaden. Ze vragen er toch om met die zielige kopieerbeveiliging.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat helpt ook niet in elk geval CodeCaster, een crack sloopt namelijk niet heel de beveiliging eruit, maar omzeilt het vaak deels. Wanneer je dan problemen met een crashende SecureRom hebt ben je nog nergens.

Heb je toevallig een 64-bits OS? Ik heb dat wel, ook veel problemen. Wat aangeraden werd op het grote web was alle C++ pakkette en updates te verwijderen en alleen die vanaf de GTA DVD te installeren. Dat gaat me net iets te ver voor een paar extra GTA IV missies imo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Reinstallen van GTA helpt niet. Het gaat tenslotte om het feit dat hij een pakketje niet wil installen.
CodeCaster schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:42:
Ik zou 'm lekker cracken, en bij de volgende update gewoon weer een nieuwe crack downloaden. Ze vragen er toch om met die zielige kopieerbeveiliging.
Gedaan, heb de reloaded crack gebruikt, probleem blijft.
TheZeroorez schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:06:
Dat helpt ook niet in elk geval CodeCaster, een crack sloopt namelijk niet heel de beveiliging eruit, maar omzeilt het vaak deels. Wanneer je dan problemen met een crashende SecureRom hebt ben je nog nergens.

Heb je toevallig een 64-bits OS? Ik heb dat wel, ook veel problemen. Wat aangeraden werd op het grote web was alle C++ pakkette en updates te verwijderen en alleen die vanaf de GTA DVD te installeren. Dat gaat me net iets te ver voor een paar extra GTA IV missies imo :X
De bestaande C++ pakken heb ik al geprobeerd te reinstallen. Toch blijft het probleem dat ik de meegeleverde C++ pakket niet geinstalled krijg. Daardoor blijf ik die die securom error krijgen.

Zodra ik die meegeleverde exe file wil installen dan blijft hij maar in de veronderstelling dat:

"de systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installate niet kan worden uitgevoerd"

En hier moet ik gewoon vanaf. Als hier op google zie ik geen oplossing voor dit probleem :S

[ Voor 22% gewijzigd door Fiddle op 25-04-2010 19:26 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W