Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:32
Ik heb dus 2 jaar geleden een Logitech Z-5500 aangeschaft voor in het hok achter bij ons.
Die heeft daar 1 jaar lang mooi gedraaid, totdat ooit de kabel kapot ging voor de input van het geluid. Nou is dat het probleem niet want dat kan gewoon geregeld worden met losse optical en 3,5mm jacks.

Maar die set heeft daar na dat jaar 1 jaar staan te 'verrotten', vandaag ding gehaald en maar weer eens aangesloten, werkt nog aardig. Op 3 speakers na. 2 normale speakers voor achter zijn stuk, doen helemaal niks meer. En de center die werkt nog wel alleen het pootje is afgebroken.
Sub enzo werken nog perfect, maar nu, is er ergens een mogelijkheid om die speakertjes los te bestellen?
Want vind het wel een leuke set, maar om een nieuwe te gaan kopen om een oudere op te knappen is ook niks..

Bestaat er dus een mogelijkheid om 2 satellietspeakers en eventueel 1 center speaker ergens los te bestellen?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
SgtElPotato schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:22:
Ik heb dus 2 jaar geleden een Logitech Z-5500 aangeschaft voor in het hok achter bij ons.
Die heeft daar 1 jaar lang mooi gedraaid, totdat ooit de kabel kapot ging voor de input van het geluid. Nou is dat het probleem niet want dat kan gewoon geregeld worden met losse optical en 3,5mm jacks.

Maar die set heeft daar na dat jaar 1 jaar staan te 'verrotten', vandaag ding gehaald en maar weer eens aangesloten, werkt nog aardig. Op 3 speakers na. 2 normale speakers voor achter zijn stuk, doen helemaal niks meer. En de center die werkt nog wel alleen het pootje is afgebroken.
Sub enzo werken nog perfect, maar nu, is er ergens een mogelijkheid om die speakertjes los te bestellen?
Want vind het wel een leuke set, maar om een nieuwe te gaan kopen om een oudere op te knappen is ook niks..

Bestaat er dus een mogelijkheid om 2 satellietspeakers en eventueel 1 center speaker ergens los te bestellen?
ik zou zeggen probeer zelfs wat te vinden op marktplaats oid of je kan ook euh... even denken... euh... deze is moeilijk hoor...euh.. logitech bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
darkpluisje schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:49:
[...]

ik zou zeggen probeer zelfs wat te vinden op marktplaats oid of je kan ook euh... even denken... euh... deze is moeilijk hoor...euh.. logitech bellen..
Marktplaats staat niks los. Kan Logitech wel bellen, maar die vragen waarschijnlijk de hoofdprijs voor 2 speakertjes, daarom vroeg ik of hier iemand iets wist. Logitech bellen wil ik namelijk als laatste optie houden.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
SgtElPotato schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:55:
[...]

Marktplaats staat niks los. Kan Logitech wel bellen, maar die vragen waarschijnlijk de hoofdprijs voor 2 speakertjes, daarom vroeg ik of hier iemand iets wist. Logitech bellen wil ik namelijk als laatste optie houden.
Nou als je iets kan bedenken wat zit tussen 2e hands kopen en nieuw kopen... let me know..

Je kan ook kijken naar de garantie regeling, bij logitech zijn ze heel soepel hoewel er helaas te veel mensen misbruik van maken (en in jou geval zou ik het wel misbruik vinden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
darkpluisje schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:19:
[...]

Nou als je iets kan bedenken wat zit tussen 2e hands kopen en nieuw kopen... let me know..

Je kan ook kijken naar de garantie regeling, bij logitech zijn ze heel soepel hoewel er helaas te veel mensen misbruik van maken (en in jou geval zou ik het wel misbruik vinden)...
Nee zit idd niks tussenin, maar misschien dat iemand iets zou weten? Weet maar nooit natuurlijk.

Garantie zit er wss niet op, de speakers zijn wss kapot gegaan door vocht en stof schade.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
SgtElPotato schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:25:
[...]

Nee zit idd niks tussenin, maar misschien dat iemand iets zou weten? Weet maar nooit natuurlijk.

Garantie zit er wss niet op, de speakers zijn wss kapot gegaan door vocht en stof schade.
ja daarom ze zijn kapot door jou schuld, maar veel mensen faken het omdat je bij logitech alleen wat foto's hoeft te mailen, waarop dat soort dingen niet te zien zijn en je dus kan faken dat het wat anders is waar hij aan kapot is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:12
Je kan ook gewoon andere speakers aansluiten op de z-5500, dus gewoon even op marktplaats zoeken naar iets wat er redelijk op lijkt.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

offtopic:
Wil je het setje niet verkopen? :>

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
victenn schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:59:
Je kan ook gewoon andere speakers aansluiten op de z-5500, dus gewoon even op marktplaats zoeken naar iets wat er redelijk op lijkt.
Owja, kan natuurlijk ook. Maar heb iig Logitech even een e-mail gestuurd.
En toch denk ik niet dat je iets wat 'beter' is. Als ik hem op maximale volume zet kraken er geen een van de boxjes. Wat bij andere setjes die ik heb gezien soms wel het geval is.
Dus wil het liefst voor originele speakers gaan.
Kecin schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:09:
offtopic:
Wil je het setje niet verkopen? :>
Hoezo? Heb je toevallig 2 losse satelliet speakers staan. :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

SgtElPotato schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:13:
[...]

Owja, kan natuurlijk ook. Maar heb iig Logitech even een e-mail gestuurd.
En toch denk ik niet dat je iets wat 'beter' is. Als ik hem op maximale volume zet kraken er geen een van de boxjes. Wat bij andere setjes die ik heb gezien soms wel het geval is.
Dus wil het liefst voor originele speakers gaan.

[...]

Hoezo? Heb je toevallig 2 losse satelliet speakers staan. :+
Nee, maar ik dacht van goh, dan maak ik er wel een stereo setje van :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Kecin schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:18:
[...]

Nee, maar ik dacht van goh, dan maak ik er wel een stereo setje van :).
dan werkt hij ook prima, ik gebruik mijne momenteel ook zonder de rears omdat ik daar de ruimte niet voor heb..
Pagina: 1