'Muziekalbums gelekt door beveiligingslek recensentensite'

Pagina: 1
Acties:

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-02 13:43
In nieuws: 'Muziekalbums gelekt door beveiligingslek recensentensite'

Het gaat om een Nederlandse tiener die zich voordeed als een Australische recensent. Dat maakt het nieuwsbericht voor Nederland weer interessanter.

[ Voor 38% gewijzigd door yok op 25-04-2010 12:25 ]

Verwijderd

Bron?

• yok
Degene die de albums heeft gelekt, heeft dit via een privetorrentsite gedaan waar ik ook lid van ben. Hij heeft open en bloot op het forum lopen verkondigen hoe hij dit heeft gedaan en wat hij nog meer kon gaan lekken.

Verwijderd

Nou, gefeliciteerd, maar dat vind ik geen betrouwbare basis om het artikel aan te gaan passen.

• yok
Cnet heeft het ook, alleen weten zij zijn nationaliteit niet.

En natuurlijk snap ik je wantrouwen, zou ik ook doen als student Journalistiek. Maar het leuk me leuk voor de discussie als het een Nederlander betreft.

• yok
Naast dat mag je ook wel wat normaler reageren op mensen die willen helpen, met je 'gefeliciteerd'. Hoe oud ben je dan?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Yok, dank voor de tip :) Ik kan echter op deze basis het artikel niet aanpassen: ik geloof je wel, maar iedereen kan op deze manier claimen hiervan iets te weten. Mocht je het de moeite waard vinden, dan kun je wat aanvullende info naar me toe dm'en of mailen, zodat het een beetje checkbaar is voor me.

Alvast bedankt :)

• yok
arnoudwokke schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:54:
Yok, dank voor de tip :) Ik kan echter op deze basis het artikel niet aanpassen: ik geloof je wel, maar iedereen kan op deze manier claimen hiervan iets te weten. Mocht je het de moeite waard vinden, dan kun je wat aanvullende info naar me toe dm'en of mailen, zodat het een beetje checkbaar is voor me.

Alvast bedankt :)
Ik weet in ieder geval dat er een screenshot online staat, maar het is nu alweer een beetje oud nieuws.
Pagina: 1