Hoe 3 Monitoren Aansluiten (zonder eyefinity)

Pagina: 1
Acties:

• 3dMark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-06-2023

3dMark

Yea, whatever

Topicstarter
Wil drie beeldschermen aansluiten. Twee van de drie schermen werken al. Nu dus de derde nog. Heb twee ATi Radeon 5770 ers in CrossFire opstelling. De eerste twee schermen zitten op de eerste videokaart en het laatste scherm op de tweede kaart. Allen via DVI aangesloten. De schermen zijn echter van verschillende grootten. Mogelijk is dat een probleem.

Als ik de drivers installeer (of opnieuw) lijkt het scherm gedetecteerd te worden (geeft even beeld). Daarna werkt het toch niet, en soms komt er dan een blauw scherm. In de Catalyst tool van ATi staat CrossFire ingeschakkeld. Maar weet niet of het dan goed werkt. Volgens mij moeten de desbetreffende kaarten in een lijstje staan maar er staat niks in, dus betwijfel of CrossFire wel goed werkt.

Bij die kaarten zaten standaard (wat ik al raar vond) geen CrossFire bridge, maar die heb ik even geregeld. En de kaarten hebben maar 1 CrossFire bridge aansluiting.

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt.

System:
Schermen: Eerste 22 inch LED LCD, Tweede 19 inch LCD, Derde 17 inch LCD
2x ATi Radeon 5770 (XFX XXX) GPU
AMD Phenom II X4 965 CPU - Scythe Mugen 2 CPU Cooler
8 GB Memory
Gigabyte GA-790FXTA-UD5 Moederbord
700 Watt Voeding CoolerMaster
CoolerMaster Sniper Behuizing
O.S. Windows 7 Professional 64-bit UK

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:46

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je Crossfire gebruikt werken de twee kaarten samen en is de output van het beeld op één van de twee kaarten. Als je drie beeldschermen wilt gebruiken met je twee kaarten moet je géén Crossfire gebruiken.

Rail Away!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Inderdaad...

Of Crossfire & EyeFinity (zodat alle drie de schermen op een enkele grafische kaart aangesloten kunnen worden).

Of geen Crossfire & geen EyeFinity (zodat beide kaarten hun display outputs kunnen gebruiken).

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• 3dMark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-06-2023

3dMark

Yea, whatever

Topicstarter
Oja, inderdaad het werkt nu bedankt.