Wil drie beeldschermen aansluiten. Twee van de drie schermen werken al. Nu dus de derde nog. Heb twee ATi Radeon 5770 ers in CrossFire opstelling. De eerste twee schermen zitten op de eerste videokaart en het laatste scherm op de tweede kaart. Allen via DVI aangesloten. De schermen zijn echter van verschillende grootten. Mogelijk is dat een probleem.
Als ik de drivers installeer (of opnieuw) lijkt het scherm gedetecteerd te worden (geeft even beeld). Daarna werkt het toch niet, en soms komt er dan een blauw scherm. In de Catalyst tool van ATi staat CrossFire ingeschakkeld. Maar weet niet of het dan goed werkt. Volgens mij moeten de desbetreffende kaarten in een lijstje staan maar er staat niks in, dus betwijfel of CrossFire wel goed werkt.
Bij die kaarten zaten standaard (wat ik al raar vond) geen CrossFire bridge, maar die heb ik even geregeld. En de kaarten hebben maar 1 CrossFire bridge aansluiting.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt.
System:
Schermen: Eerste 22 inch LED LCD, Tweede 19 inch LCD, Derde 17 inch LCD
2x ATi Radeon 5770 (XFX XXX) GPU
AMD Phenom II X4 965 CPU - Scythe Mugen 2 CPU Cooler
8 GB Memory
Gigabyte GA-790FXTA-UD5 Moederbord
700 Watt Voeding CoolerMaster
CoolerMaster Sniper Behuizing
O.S. Windows 7 Professional 64-bit UK
Als ik de drivers installeer (of opnieuw) lijkt het scherm gedetecteerd te worden (geeft even beeld). Daarna werkt het toch niet, en soms komt er dan een blauw scherm. In de Catalyst tool van ATi staat CrossFire ingeschakkeld. Maar weet niet of het dan goed werkt. Volgens mij moeten de desbetreffende kaarten in een lijstje staan maar er staat niks in, dus betwijfel of CrossFire wel goed werkt.
Bij die kaarten zaten standaard (wat ik al raar vond) geen CrossFire bridge, maar die heb ik even geregeld. En de kaarten hebben maar 1 CrossFire bridge aansluiting.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt.
System:
Schermen: Eerste 22 inch LED LCD, Tweede 19 inch LCD, Derde 17 inch LCD
2x ATi Radeon 5770 (XFX XXX) GPU
AMD Phenom II X4 965 CPU - Scythe Mugen 2 CPU Cooler
8 GB Memory
Gigabyte GA-790FXTA-UD5 Moederbord
700 Watt Voeding CoolerMaster
CoolerMaster Sniper Behuizing
O.S. Windows 7 Professional 64-bit UK