Software voor server

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I had graag geweten of er iemand weet welke software ik best installeer op mijn server om ervoor te zorgen dat ik subtitles kan afspelen op mijn PS3 zonder te hercoderen of iets dergelijks. Ik wi met 2 afzonderlijke bestanden werken. Een .srt en een bvb .avi.
Graag ook een advies naar het OS van de server aangezien deze compatibel moeten zijn.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:47:
I had graag geweten of er iemand weet welke software ik best installeer op mijn server om ervoor te zorgen dat ik subtitles kan afspelen op mijn PS3 zonder te hercoderen of iets dergelijks. Ik wi met 2 afzonderlijke bestanden werken. Een .srt en een bvb .avi.
Graag ook een advies naar het OS van de server aangezien deze compatibel moeten zijn.

Alvast bedankt.
Welke heb je zelf al geprobeerd? En wat draait er nu voor OS op je server? Er zijn genoeg pakketten op de markt. Heb je uberhaupt al zelf iets bekeken of een lijst bekeken per pakket wat ze kunnen?

Kortom: Welk programma heb je al grotendeels werkend (gehad) en waar loop je specifiek tegenaan?

en topictitle iets duidelijker maken, Streaming server voor PS3 met SRT support oid zegt net iets meer

[ Voor 13% gewijzigd door DJSmiley op 25-04-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:00
ik sluit me aan bij wat DJSmiley zegt, dus TS mag in de toekomst meer aandacht besteden aan zn openingspost.

Laat onverlet dat we op tweakers elkaar helpen. Als ik denk dat ik snap wat je bedoelt hier mijn 2 centen :)
De PS3 ondersteunt DLNA en daar hebben een aantal fanatiekelingen een apart programma voor geschreven. De PS3Mediaserver. Direct streamen van zo'n beetje al je media naar je PS3 en hij pakt ook de subs op (mits ze dezelfde naam als het filmbestand hebben)

Hier de link naar de meuktracker naar het progsel, dit is volgens mij de laatste stable release, maar ik werk nu al een tijd best tevreden met de beta versie (1.2.0. build 409)

*edit* toevoeging, PS3MS is in java geschreven, en dus platformonafhankelijk

[ Voor 5% gewijzigd door nielsl op 25-04-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

welkom op GoT Stewie5 :)

Helaas gaat het meteen al fout. We verwachten hier op GoT nogal wat eigen inzet, iets wat ik bij jouw topic behoorlijk mis.

Mja, ten eerste hoort dit niet in Netwerken. Dat het streamen over het netwerk loopt houdt dus niet in dat het in dit subforum hoort.

Ten tweede zoek jij gewoon streaming software die - zoals DJSmiley aangeeft - losse srt bestanden aankan.

Ik zou zeggen: Geef google eens een duw, en probeer het zelf eens op te lossen. Want gewoon een vraag dumpen is niet de bedoeling.

lees voor de gein de Het algemeen beleid nog eens door :)

[ Voor 35% gewijzigd door Equator op 25-04-2010 19:40 ]

Dit topic is gesloten.