Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

The Saboteur: beeld draait tijdens spel weg naar rechts?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net The Saboteur geïnstalleerd en dacht aan het spel te kunnen beginnen maar als het introfilmpje afgelopen is blijft het beeld constant naar rechts draaien. Ik kan met de muis naar links bewegen maar dan blijft het beeld alleen stil staan en als je de muis weer los laat gaat de rechtse draai weer verder.
Nu hebben we dit soort gezeur al eens eerder met een joystick en een flightsimulator gehad en als ik het goed onthouden heb moest toen de joystick gecalibreerd worden of iets dergelijks... weet iemand hier een oplossing voor?

• twijg92
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 08:56
als je in computerbeheer--> apparaatbeheer een de muisdrivers eruit gooit
en dan de muis opnieuw aansluit kijk eens of dat iets uithaalt?

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 12:51
Kijk eens of dit jouw probleem oplost :).

Verwijderd

Topicstarter
__1337__ schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:50:
Kijk eens of dit jouw probleem oplost :).
Niet van toepassing daar ik een Nvidia kaart heb maar bedankt voor de tip, was me daar al van bewust ;)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Heb je nog andere hardware aangesloten wat bewegingen maakt.. Zoals een joystick?

Verwijderd

Topicstarter
Als het goed is wel ja. Wel raar dan dat een joystick een muis kan storen? Na wat settings te hebben veranderd lopen er nu allerlei rare lijnen door het beeld van het hoofdmenu heen en in het spel zijn enkele kleuren ook veranderd dus het wordt steeds merkwaardiger.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou haal de joystick er eens af :) en zie wat ie doet

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:22:
Als het goed is wel ja. Wel raar dan dat een joystick een muis kan storen? Na wat settings te hebben veranderd lopen er nu allerlei rare lijnen door het beeld van het hoofdmenu heen en in het spel zijn enkele kleuren ook veranderd dus het wordt steeds merkwaardiger.
Laatste patches van het spel en de drivers van je video kaart geupdate? Vooral de patch kan nog wel eens een oplossing bieden.

Verwijderd

Topicstarter
xyanide schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:28:
[...]

Laatste patches van het spel en de drivers van je video kaart geupdate? Vooral de patch kan nog wel eens een oplossing bieden.
Ja en nee.

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:46
Op dit forum: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/352216.page hebben ze een oplossing.
No other controller is connected.

It now kinda works correctly. I have to start the game and then go to controls via tab and press default and go back to game and the spinning stops.
Dit zou het moeten oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het wat eenvoudiger opgelost door de stekker van de joystick er uit te halen, maar nu doet er zich nog een knap lastig en vervelend probleem voor:

Lukraak overal vandaan schietende lijnen die vooral buiten de stad in een open omgeving tevoorschijn komen waarbij het spel knap langzamer gaat lopen, vooral bij die missie waar je een race moet voltooien binnen een bepaalde tijd maar de klok zelf WEL in het goede tempo door blijft lopen waardoor deze missie gewoon NIET voltooid kan worden. IN de stad of als het beeld naar de grond gedraaid wordt is het minder maar nog altijd niet zoals gewenst.
Nee ik heb geen ATI kaart of quad core processor, patch daarvoor is voor de zekerheid wel geïnstalleerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 19:34 ]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:30:
Ik heb het wat eenvoudiger opgelost door de stekker van de joystick er uit te halen, maar nu doet er zich nog een knap lastig en vervelend probleem voor:

Lukraak overal vandaan schietende lijnen die vooral buiten de stad in een open omgeving tevoorschijn komen waarbij het spel knap langzamer gaat lopen, vooral bij die missie waar je een race moet voltooien binnen een bepaalde tijd maar de klok zelf WEL in het goede tempo door blijft lopen waardoor deze missie gewoon NIET voltooid kan worden. IN de stad of als het beeld naar de grond gedraaid wordt is het minder maar nog altijd niet zoals gewenst.
Nee ik heb geen ATI kaart of quad core processor, patch daarvoor is voor de zekerheid wel geïnstalleerd.
Die joystick er af halen had ik al lang voorgesteld.. maar goed.. nu je grafische problemen nog.. Kijk eens in je instellingen van je nvidia manager of je daar wat met settings kunt klooien.. Teven speel het spel eens helemaal op de laagste setting en schroef het daarna langzaam weer op
Pagina: 1