-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
>>>>>SEARCH<<<<<
deze functie is er niet voor niks!!!
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Ten eerste: zeg je het niet, maar typ je het.Op vrijdag 09 maart 2001 23:12 schreef MaxPayne het volgende:
Ik zeg een woord:
>>>>>SEARCH<<<<<
deze functie is er niet voor niks!!!
Ten tweede: laat ik daar nou gezocht hebben, hoe denk je dat ik anders weet dat het bij een KT7A het zelfde is
Wat ik alleen niet heb kunnen vinden is of er revisie verschillen zijn, en mischien dat iemand anders nog een alternatief heeft voor mijn probleem (kan ik ook niet in de search vinden)
Dus nu graag alleen antwoord van mensen die wat anders kunnen typen dan SEARCH
Na mijn miniupgrade van A7V naar A7V133 heb ik het idee dat het systeem sneller maar (en da's belangrijker) ook nog iets stabieler is geworden.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Kijk daar heb ik wat, bijna het zelfde systeem als ik EN goeie ervaring dus...Op zaterdag 10 maart 2001 00:06 schreef Lordy79 het volgende:
Ik heb een A7v133, Tbird 900, asus7700pure, live player, 3com 10Mb netwerkkaartje en 2x 20GB maxtor in raid.
Na mijn miniupgrade van A7V naar A7V133 heb ik het idee dat het systeem sneller maar (en da's belangrijker) ook nog iets stabieler is geworden.
denk dat ik morgen maar ff een nieuw mobo ga kopen.
Zijn er nog revisie verschillen waar ik op moet letten?
Verwijderd
Bevalt perfect, goede overclockbaarheid, superstabiel, en een GOEDE raidcontroller
Als dit bord je niet bevalt, weet ik het ook niet meer...:P
Overigens raad ik wel aan bios naar 1004 te flashen.
verder gebruik ik Via 4.28 en Detonator 10.80.
succes & have fun!
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
en het loopt goed
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
ik heb ook een Kt7-Raid + dezelfde videokaart en heb geen problemenOp vrijdag 09 maart 2001 16:07 schreef _Cyber_ het volgende:
Ik heb een probleem...............
Ik heb nu een Abit KT7raid, maar dat ding werkt dus niet goed met mijn ASUS V7700 G-Force2(bij ColdBoot wordt kaart niet herkend). NU heb ik begrepen dat het probleem zich ook voordoet bij een KT7A.
Dus zit ik er aan te denken om een ASUS A7V133 te nemen. Is dit een goed keuse of zijn er betere opties?
En als ik die A7V133 koop, moet ik dan (net zoals bij de A7V) ook op de revisie letten i.v.m. met ontbreken van het jumper blokje (voor overklokken)
Ik heb het probleem dus wel, en als je gaat zoeken zijn er meerdere topics over het zelfde probleem, dus ik ben niet de enige.Op zaterdag 10 maart 2001 15:30 schreef DR het volgende:
[..]
ik heb ook een Kt7-Raid + dezelfde videokaart en heb geen problemen
Abit zelf erkent het probleem ook trouwens, nou had ik het trouwens niet meteen vanaf het begin volgens mij, dus ik weet niet hoelang jij je mobo en videokaart al hebt...
En nu dat ik een andere mobo heb geen problemen meer
Verwijderd
Eeen aanrader!
A.