Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-11 22:27
Mijn telefoon is overleden, dus ik ben op zoek naar een nieuwe. Ik kan alleen niet echt vinden wat ik zoek. Wat ik ben bang wat ik het liefste wil dat dat nog niet bestaat. Ik heb een aantal must haves en een aantal wannahaves.

Must have:

=>5Mp
Xenon Flash
FM Radio
Snel/soepel toestel

Wannahaves:
Fysieke toetsen
Touchscreen
Android =>2
optische zoom (maar das er eigenlijk nog niet volgens mij)

De mooiste die ik tot nu toe ben tegengekomen is de Samsung W880 (Monaco/M8920) Maar die is er alleen in Korea, en ik ben bang dat hij ook niet naar Europa komt, ik kan er iig weinig over vinden.

Lg Pixon 12, deze komt volgens mij het meeste in de buurt, maar geen fysieke toetsen en geen Android.

Motorola Milestone, Alleen heeft de europese versie volgens mij geen fm radio en de camera schijnt ook niet optimaal te zijn.

SE Satio, Geen fysiek toetsenbord en hij schijnt wat traag te zijn/niet soepel te lopen

Heeft iemand ideeen welke telefoon voor mij geschikt zou zijn? Het hoeft dus niet 1 van deze te zijn, ik sta voor alle opties open....

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Sony Ericsson X10 mini wellicht. Andere tips: http://tinyurl.com/2vuo7hh

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Kijk anders eens rond in de Pricewatch. Daar staan ook meteen reviews en de laagste prijzen ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Woudtwe
Iig bedankt voor de reactie's. Maar de X10 mini zit geen xenon op. Dat wil ik toch wel erg graag zodat ik in het donker ook foto's kan maken. En op de Pricewatch kan ik idd ook nog wel eens kijken, wel jammer dat ik daar ook geen xenon in kan vullen. Maar ik zal het eens doorworstelen.

Ik hoop dat ik ergens een telefoon over het hoofd gezien heb. Anders moet ik het nog even met mn oude w800i doen en wachten tot er een telefoon uit komt die wel overal aan voldoet

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Camera van de de Milestone is met 2.1 gewoon heel goed hoor, goed menu, goede foto's, goede focus =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Sony Ericsson Satio (Idou)
Nokia N8
Sony Ericsson C905
Nokia N82
Motorola XT720 MOTOROI
Nokia 6220 classic
Samsung M8910 Pixon12
Sony Ericsson C901
Sony Ericsson K850
LG KC910 Renoir
Sony Ericsson C901 GreenHeart
Motorola XT701
Motorola ZN5
LG KC910i Renoir
Samsung G800
Samsung M8920
Samsung G810

En anders nog eens hier kijken: http://www.gsmarena.com/search.php3

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

• Woudtwe
Ja de motoroi had ik idd gezien, maar die is/komt niet in nederland uit volgens mij. En die M8920 is/komt ook niet in Nederland. Maar ik zag vandaag idd de specificaties van de N8 voorbij komen. En dat lijkt wel echt top. Helaas geen fysieke toetsen, en Symbian ipv Android. Maar verder ziet het er echt top uit. Die ga ik maar even afwachten denk ik.

Hartelijk dank voor het meedenken
Pagina: 1