Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[punkbuster] multiplayer MW disallowed program/driver 125120

Pagina: 1
Acties:

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hoi,

Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding op steam om eindelijk eens CoD:MW aan te schaffen. Na het installeren loop ik constant tegen punkbuster problemen aan.

Voor deze meest recente foutmelding heb ik me al suf gegoogled maar het lukt niet. Ik word gekicked na een halve minuut spelen vanwege een 'disallowed program/driver' en een foutcode 125120.

wat ik al geprobeerd heb:
- MW opnieuw installeren (uit steam-lijst gooien en opnieuw installeren)
- op internet las ik dat het te maken heeft met programma's die mogelijk als cheathulp gezien worden. Ik heb dus ook geprobeerd alles wat ook maar een beetje niet nodig was geprobeerd uit te zetten, van skype tot de ati-control panel, maar niets helpt

meer info:
- Windows vista
- amd quadcore, 4gb ram
- ati radeon 4870

Erg fijn, anticheatprogramma's maar hier word ik wel enigszins chagerijnig van, vooral ook omdat de foutmeldingen zo cryptisch zijn. Kan iemand me helpen?

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 15:38
Bij mij heeft het geholpen steam ingame uit te schakelen, misschien helpt dit bij jou ook?

Ik ben het er wel mee eens dat Punkbuster mogelijk iets doorzichtiger mag zijn over welk programma voor ongewenst wordt aangezien.

[ Voor 42% gewijzigd door Gammro op 24-04-2010 22:55 ]

• Garma
dus je bedoelt MW opstarten, alt-esc en steam afsluiten?

thanks

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Die melding kan komen door de "Enable Steam community In-Game" onder Steam > Settings > IN-GAME.

• Garma
Briljant! Dat was het inderdaad, bedankt!

Waarom dit soort dingen nou niet bovenaan google terecht komt is mij een volstrekt raadsel, want het lijkt me dat iedereen hier last van moet hebben

Wat me ook een raadsel is is waarom steam dit niet gefixt heeft, ik bedoel ze verkopen het spel lijkt me handig dat ie het dan ook doet.

anyway thanks!

Verwijderd

bij mij werkt het niet, nog steeds dezelfde foutcode, maar ik kan wel wat langer spelen. wat meot ik doen?

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Deze error codes zijn vaak te wijten aan overlays van bijvoorbeeld Steam of Xfire. Probeer deze eens te disablen. In geval van Steam disablen en dan Steam herstarten.

http://twitch.tv/theviewingexperience

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft heb ik het topic verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1