Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
ik heb er 20 gekregen + tshirt
jammer genoeg heb ik er nu geen meer
'Ik wil NU casebadges hebben en jullie moeten ze opsturen?' ofzo iets???
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
ik ben zeer tevreden over jullie producten,
zouden jullie aub een paar casebadges willen
opsturen
zoiets
We do not have any casebadges...sorry.
dp
Verwijderd
Nu maar hopen dat k ze krijg. en niet zoals bij AMD.
Verwijderd
Ik heb er nog een paar voor je, een knaak per stuk omdat jij het bent:POp vrijdag 09 maart 2001 18:32 schreef MGSNK het volgende:
heb ik gedaan, krijg ik dit terug:
We do not have any casebadges...sorry.
dp
Niet op voorraad.
Ik heb wel een ATI Radeonbadge voor je, maar die zit nog op m'n kast geplakt;)
Niet op voorraad.
Verwijderd
Zou een "Mitsubishi Turbochargers" sticker leuk staan op een kast ?? (met ernaast ANWB)
Typvout
ok maar dan betaal jij de verzendkosten
Mail je adres maar, want die heb ik inmiddels niet meer.
Niet op voorraad.
Shit,..laaat nou net de laatste verkocht zijn..Op zaterdag 10 maart 2001 14:33 schreef MGSNK het volgende:
en ik dan????????????/
Maar komop, met jou charme en ruime woordkeus is het lospeuteren van een paar casebadges bij nVidia een koud kunstje;)
Niet op voorraad.
Probeer eens die Vanessa ...weet achternaam niet meer, die is meestal heel wat vriendelijker.
Niet op voorraad.
dp
A complete digital press kit can be accessed at
www.virtualpressoffice.com
Derek Perez
Director of Public Relations
NVIDIA Corporation
E: dperez@nvidia.com
T: 408-615-2630
F: 707-220-4118
-Thanks.
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
hey edward heb je een kyro casebadge? of anders van powerVR?
ik heb nog wel een casebadge van de Blue band maar of je die wil?
]edit] gescande blueband casebadge[edit[
39
Wat maken die voor muziek;)?Op zaterdag 10 maart 2001 21:54 schreef Homedisc het volgende:
Niet op voorraad.
Mailtje is onderweg, thnxOp zaterdag 10 maart 2001 14:28 schreef edward2 het volgende:
Moet je em echt hebben hjs? ik kan em er zo voor je afstomen hoor?
Mail je adres maar, want die heb ik inmiddels niet meer.
Ik wil ook nVidia casebadges! en Tweakers! en een penguin!
Audi A8 W12 6.0
Goede start? zorgt dat ervoor dat je pc altijt kan posten ofzo?Op zaterdag 10 maart 2001 21:54 schreef Homedisc het volgende:
ja en ik wil een Cyrix casebadge
]edit] gescande blueband casebadge[edit[
[afbeelding]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Zijn er ook matrox casebadges?
39
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
ik wil ook dolgraag een nvidia case badge!
kan iemand me 1tje opsturen , ik wil er zelf
voor betalen. Als je andere merken case badges hebt .. ook leuk
@lvAsT b3d@nkT !
Verwijderd
dus wie 1 of 2 van die stickers wilt moet maar ff meelen.
volgens mij krijg je die dikke casebadges vanzelf als je al eens die stickers aangevraagt hebt.
Twanvh