Wie weet hoe ik signed drivers kan uitschakelen. Ik kan het wel doen als ik op f8 druk en digitale handtekening uitzetten, maar hoe kan ik het permanent doen?
Niet.
Maar dat had je met iets meer uitzoekwerk ook kunnen terugvinden.
Met een topicstart van twee regels tekst geef je alleen wel te kennen dat je weinig gelegen is aan Het algemeen beleid .
Daarnaast is dubbel topics plaatsen ( Signed drivers uitzetten) om je zin te krijgen niet echt iets wat hier in goede aarde valt:
Aangezien we hier graag wat eigen inzet terug willen zien kunnen we dan ook wel concluderen dat er hier geen sprake van is - hence een slot op dit topic.
Maar dat had je met iets meer uitzoekwerk ook kunnen terugvinden.
Met een topicstart van twee regels tekst geef je alleen wel te kennen dat je weinig gelegen is aan Het algemeen beleid .
Daarnaast is dubbel topics plaatsen ( Signed drivers uitzetten) om je zin te krijgen niet echt iets wat hier in goede aarde valt:
Aangezien we hier graag wat eigen inzet terug willen zien kunnen we dan ook wel concluderen dat er hier geen sprake van is - hence een slot op dit topic.
[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 25-04-2010 11:06 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()