SDHC kaart het merk 'integral'

Pagina: 1
Acties:

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-02 13:51
Ik heb een Panasonic TZ^en zoek een paar 4 GB SDHC kaartjes (class 4 is goed)

Nu hebben ze bij de kijkshop hele goedkope 'integral' kaartjes (class 4) dat scheelt bijna 8 euro per kaartje TOV SANDISK.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Hier op GoT is het veel handiger om ervaringen te zoeken dan om te vragen of iemand er ervaringen mee heeft.

Het verschil is dat je bij het zelf zoeken kunt putten uit alle ervaringen die er ooit door iemand gepost zijn. Terwijl je nu aan het wachten bent tot al deze mensen hun ervaringen in jouw ene topic gaan stoppen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:12
Dat je überhaupt voor 8 Euro het risico wilt gaan lopen op een eventueel trager kaartje dan wel misschien kwijt raken van foto's (misschien zijn ze wel beter dan Sandisk hè, geen idee, maar da's gewoon een a-merk en daarmee loop je in het algemeen een wat kleiner risico) vind ik werkelijk ongelooflijk.

Ik zou zeggen: als die 8 Euro's zo belangrijk zijn: gewoon gáán voor die Kijkshop kaartjes. Klaar. Makkelijk zat.

Nickname does not reflect reality

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als ik je een tip mag geven: http://www.dsr4.nl/geheugenkaarten/sd/756

Spotgoedkope kaartjes van de bekende merken. Heb nog wel een 25% kortingscode over (stuur maar een DM).
Ben je voor 6 à 7 euro klaar incl. verzending.
Versturen vanaf Jersey (een kanaaleiland).

(nee, geen aandelen, wel tevreden klant)

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-02 13:51
Dat is zeker niet duur. Ik heb ze helaas al dinsdag nodig. Maar heb hem wel bij bookmarks gezet!

Wat betreft zoeken, dat heb ik reeds gedaan, helaas slechts 1 ander iemand die ook een vraag had.

En ja, ik kan wel voor een 'bekend' merk gaa, maar als het goed is, waarom zou ik? Vandaar de vraag :)

wat betreft snelheid, het is Class 4.

Op de website van bovenstaande replier zie ik ook Integral staan. Net zo duur als Transcend..

[ Voor 18% gewijzigd door meermarco op 24-04-2010 20:32 ]