fout in actionscript3.0 (adobe flash)

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelpat
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 13:49
heeey allemaal.

ik wil een simpele mediaspeler maken. Ik heb: 2 knoppen. op de achtergrond een play en daaronder een stop button.

de bedoeling:

er is geen geluid
klik je op play begint het geluid en verdwijnt de play button zodat de stop button zichtbaar word.
klik je op stop dan stopt het geluid en word de play button weer zichtbaar.

ik heb het volgende script:

*knip*
nu is mijn probleem: de muziek begint meteen te spelen, deze mag pas beginnen te spelen als er op play gedrukt word.

ziet iemand mijn fout? ik kan het niet vinden :S

bvd
patrick

[ Voor 33% gewijzigd door MueR op 24-04-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hoi middelpat, welkom op GoT.

Ik ga dit topic sluiten. Het voldoet niet aan de eisen die wij stellen aan topics in de Devschuur. Kan iemand even .. ? topics houden we niet zo van. Ook stellen we het erg op prijs wanneer je code binnen code tags plaatst, dat maakt het wat leesbaarder. Lees voor je een nieuw topic opent ook vooral even Het algemeen beleid #quickstart door.

Om de fout te vinden zul je moeten gaan debuggen. In Programming FAQ - Debuggen: hoe doe ik dat? kun je vinden hoe dat nou precies moet, mocht je daar nog niet goed mee bekend zijn. We zien graag, indien je een nieuw topic opent, dat je aangeeft wat je allemaal geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen. Dat in tegenstelling tot je code hier dumpen en vragen of iemand het voor je oplost.

Zonder verdere kennis van actionscript, heeft zo'n soundchannel danwel sound niet een autoplay die default op aan staat?

[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 24-04-2010 22:57 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.