Momenteel zit ik via een uitzendonderneming bij een bedrijf als ICT medewerker.
Hier val ik dus onder de NBBU CAO. Nu ben ik mijn contract gaan bekijken, en nu staat hier niets in over een opzegtermijn. Ik heb het uitzendburo gebeld en die beweren nu dat ik mijn detacherings contract moet uitwerken.
nu zegt de CAO:
Reden hiervoor is dat ik een andere baan heb aangeboden gekregen en ik hier graag op in zou willen gaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp! De CAO van het NBBU evenals de uitzendburos zijn nogal verwarrend...
Hier val ik dus onder de NBBU CAO. Nu ben ik mijn contract gaan bekijken, en nu staat hier niets in over een opzegtermijn. Ik heb het uitzendburo gebeld en die beweren nu dat ik mijn detacherings contract moet uitwerken.
nu zegt de CAO:
Nu staat er dus niets in over tussentijdse be-eindiging. Houd dit nu in dat ik het contract uit moet werken, of is er nog een mogelijkheid hier tussentijds van af te kunnen?Tussentijdse beëindiging van de uitzendovereenkomst voor bepaalde
tijd is mogelijk, mits dit in de uitzendovereenkomst is opgenomen en de
opzegging rechtsgeldig plaatsvindt.
Reden hiervoor is dat ik een andere baan heb aangeboden gekregen en ik hier graag op in zou willen gaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp! De CAO van het NBBU evenals de uitzendburos zijn nogal verwarrend...
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.