Hoi iedereen, het project dat ik aan het maken ben is af, en werkt. Ondanks dat ik denk dat ik alles nogal omslachtig aanstuur, maargoed, het werkt
Ik heb nog 1 probleem waar ik mee zit.
Ik stuur verschillende video's aan, sommige via een functie die random kiest, sommige 'on rails'. Omdat ik bij elke 'fase' verschillende functies aanroep, heb ik er voor gekozen bij elke nieuwe video die af moet spelen, opnieuw de volgende code te plaatsen.
Deze code werkt overal, het ding is alleen dat elke keer dat een nieuwe video afspeelt, de oude film gewoon stopt, en er een nieuwe videoplayer over deze heen komt die begint te spelen.
Hierdoor raakt op den duur het geheugen vol, omdat hij alle video's open laat. Wat kan ik hier aan doen? Oftewel, hoe zorg ik dat alle video's in dezelfde speler afspelen, of wanneer ze toch ieder in een nieuwe speler gaan spelen, de oude speler gesloten wordt.
Alvast bedankt!
Ik heb nog 1 probleem waar ik mee zit.
Ik stuur verschillende video's aan, sommige via een functie die random kiest, sommige 'on rails'. Omdat ik bij elke 'fase' verschillende functies aanroep, heb ik er voor gekozen bij elke nieuwe video die af moet spelen, opnieuw de volgende code te plaatsen.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| function speel_film_1() { var nc:NetConnection=new NetConnection(); nc.connect(null); var ns:NetStream=new NetStream(nc); ns.addEventListener(AsyncErrorEvent.ASYNC_ERROR,errorHandler); ns.play(filmpje); function errorHandler(evt:AsyncErrorEvent):void { } var vid:Video=new Video(1280, 720); vid.attachNetStream(ns); addChild(vid); ns.addEventListener(NetStatusEvent.NET_STATUS,statusHandler); |
Deze code werkt overal, het ding is alleen dat elke keer dat een nieuwe video afspeelt, de oude film gewoon stopt, en er een nieuwe videoplayer over deze heen komt die begint te spelen.
Hierdoor raakt op den duur het geheugen vol, omdat hij alle video's open laat. Wat kan ik hier aan doen? Oftewel, hoe zorg ik dat alle video's in dezelfde speler afspelen, of wanneer ze toch ieder in een nieuwe speler gaan spelen, de oude speler gesloten wordt.
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door MueR op 24-04-2010 17:09 ]