Een vreemd probleem .. in mijn netwerk hangt 1 XP bak voor een paar Windows programma's. Die kan ik netjes met RDP benaderen, al knalt ie er af en toe uit. Ik heb ook een schijf gedeeld (de hele schijf en niets anders dan de schijf ..). Nu is het vreemde dat sommige folders niet goed gedeeld lijken te worden. Dit is de structuur:
/folderA
/folderB
/subfolderB
-- bestand1
-- bestand2
etc.
FolderA en folderB zie ik netjes in mijn overzicht. SubfolderB niet, hij is wel handmatig te benaderen. Dan komt ook nog eens het probleem dat niet alle bestanden getoond worden. Er staan bv 50 bestanden in, maar slechts 35 worden er getoond. Alle 50 stonden er al in toen de schijf werd gedeeld.
Ik heb echt geen flauw idee waar ik moet zoeken en Google helpt me ook niet echt verder (weet dan ook niet de juiste zoekwoorden
)
/folderA
/folderB
/subfolderB
-- bestand1
-- bestand2
etc.
FolderA en folderB zie ik netjes in mijn overzicht. SubfolderB niet, hij is wel handmatig te benaderen. Dan komt ook nog eens het probleem dat niet alle bestanden getoond worden. Er staan bv 50 bestanden in, maar slechts 35 worden er getoond. Alle 50 stonden er al in toen de schijf werd gedeeld.
Ik heb echt geen flauw idee waar ik moet zoeken en Google helpt me ook niet echt verder (weet dan ook niet de juiste zoekwoorden
==
hoi