Hallo. Ik ga binnenkort studeren. Ik ga dan bij een kennis intrekken, en ik denk dat het misschien handig kan zijn om een eigen vaste telefoon te hebben. Nu weet ik al dat er telefoonnummers aan Skype accounts kunnen worden gebonden, en ik heb gehoord over telefoons waar Skype op draait die direct op het internet kunnen worden aangesloten, zodat die niet via de computer hoeft te werken. Nu ben ik een flinke zoektocht gestart, maar het enige wat ik kan vinden zijn de Topcom Webtalker 5000 en 6000, die behoorlijk aan de prijs zijn.
De rest van de telefoons die ik vind zijn gewoon balkjes met wat computer randapparatuur erin. Die zijn dus niet in mijn internetpoort te proppen en vallen dus bij voorbaat uit de boot. Is er naast die Webtalker nou echt geen andere serie te vinden, of ben ik nou gewoon verschrikkelijk dom als het om googelen gaat?
Ik zat zelf te denken aan producten van een paar tientjes, niet iets in de 100 euro, want zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet eens studeren omdat ik geen idee heb waar ik het geld vandaan haal.
De rest van de telefoons die ik vind zijn gewoon balkjes met wat computer randapparatuur erin. Die zijn dus niet in mijn internetpoort te proppen en vallen dus bij voorbaat uit de boot. Is er naast die Webtalker nou echt geen andere serie te vinden, of ben ik nou gewoon verschrikkelijk dom als het om googelen gaat?
Ik zat zelf te denken aan producten van een paar tientjes, niet iets in de 100 euro, want zoals het er nu naar uit ziet kan ik niet eens studeren omdat ik geen idee heb waar ik het geld vandaan haal.