Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gloop
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02-11 10:45
Nadat zoekacties op GoT me niets opgeleverd hebben open ik hierbij zelf een topic. Hopelijk kunnen jullie me helpen met mijn probleem.

Ik ben van plan een HTC Desire te kopen. In Nederland wil ik dit toestel gewoon als prepaid toestel gebruiken, maar nu vertrek ik begin Juli voor vijf weken naar Japan. Om diverse redenen zou ik graag willen dat ik daar permanent over een internetverbinding beschik. Het probleem is echter, dat dit ongelofelijk duur gaat zijn als ik daar met mijn Nederlandse telefoon enthousiast aan het internetten ga, mede omdat er gewoon een prepaid-simkaartje in zit.

Mijn vraag is dus alsvolgt: hoe regel ik zo efficient mogelijk dat ik in Japan over een redelijk goedkope internetverbinding beschik?

Alvast bedankt voor alle hulp!

• buzfuz
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-12-2018
Ik zou zeggen koop in japan een gsm.. Het werkt daar namelijk niet met sim kaarten.

• 210667
  • Registratie: november 2019
  • Niet online
Misschien is het te simpel. Maar in Japan een pre-paid nemen van een Japanse provider?!

Praktische informatie over Japan..:-)

210667 wijzigde deze reactie 24-04-2010 11:37 (37%)

• Dystized
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 27-02-2013
quote:
Heppieboeddah schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:33:
Misschien is het te simpel. Maar in Japan een pre-paid nemen van een Japanse provider?!
Ook dan zal internetten enorm duur zijn, hoor. :)

• gloop
Via PrePaid internetten is me inderdaad een stuk te duur, ja ;). Zou ik niet ergens voor een maand of twee een internet-abbonoment kunnen afsluiten?

• Makkelijk
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-10 11:13

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

Ik zie op die site dat je in Japan zelf alleen een telefoon mag kopen als je 90 dagen in Japan verblijft. Ik neem aan dat dat niet zozeer over de telefoon gaat maar over het abonnement (in verband met betaling.) Ik denk dat je toch vooral op wifi zou moeten gaan vertrouwen. Ik zou eens uitzoeken of ze in Japan van de hotspots zijn. Ik weet bijvoorbeeld dat je in Parijs een vrijwel dekkend netwerk van betaalde wifi hotspots hebt.

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• gloop
Bedankt voor de reacties allen! Dan ziet het er dus naar uit dat ik gewoon maar op hotspots zal moeten vertrouwen. Die zijn er wel, al weet ik niet of ze ook in mijn omgeving zitten omdat ik wegens omstandigheden nog niet weet waar ik kom te zitten.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True