Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 351,- op dinsdag 16 februari 2010.
Ik krijg hier toch wel degelijk 6 items te zien in de categorie Laptops...
/edit: screenie van mijn PC @ http://yfrog.com/f1pw1101haj
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 24-04-2010 10:59 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja maar omdat er geen prijzen bekend zijn is er ook niks meer vindbaar als je er op zoekt? Dus producten waar de prijs al van weg is is allemaal verloren historie wat betreft de gebruikservaringen e.d.? Ik koop namelijk vaak tweedehands, en vind de reviews wel interessant om te lezen. Beetje jammer als dit by design is.
Wel via het hoofdscherm, maar als je het via laptops doet nietMAX3400 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:57:
Geen idee: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=1101HA
Ik krijg hier toch wel degelijk 6 items te zien in de categorie Laptops...
/edit: screenie van mijn PC @ http://yfrog.com/f1pw1101haj
[ Voor 32% gewijzigd door MsG op 24-04-2010 11:00 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zet dan de minimum-prijs op "Prijsloos" i.p.v. de default 100 Euro.MsG schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:01:
Maar doe het eens via de laptops-categorie. Dan vind je niets. En ik zit vaak al zelf in de juiste sectie te bladeren omdat ik een beetje vergelijk e.d. en dan vind je dus niks, is dat niet een beetje gek?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lees eens vriend, ik zocht ook, maar verwacht niet dat dit via Google moet. En EOL zou voor mij niet betekenen dat het product er uit moet. Het is een relevante gebruikservaringen en specs-database, maar goed gelukkig gooit tweakers ze er dus ook niet uit.chim0 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:04:
Is toch logisch als het product EOL is en de prijzen staan er niet meer in? Dan moet je hem idd zoeken. Ik zie het probleem niet hoor
maar goed het lag inderdaad aan de default 100 euro. Werkt mogelijk wel wat verwarrend, want als je in het hoofd-menu zoekt in /pricewatch/ vind je hem standaard wel.
Thanks iedereen
[ Voor 14% gewijzigd door MsG op 24-04-2010 11:06 ]

Vroeger zat er ook bij de centrale zoekdinges een vinkje voor prijsloos, maar dat zat verborgen op een tabje, waardoor mensen het helemaal over het hoofd zagen.MsG schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:05:
[...]
maar goed het lag inderdaad aan de default 100 euro. Werkt mogelijk wel wat verwarrend, want als je in het hoofd-menu zoekt in /pricewatch/ vind je hem standaard wel.
Bij een categorie staat het prijsfilter er direct onder, dus zou het op zich wel redelijk duidelijk moeten zijn. Volgens mij zijn er sinds PW3.0 ook minder vragen over binnengekomen, voorheen werd het echt regelmatig gevraagd waarom prijsloze producten niet te vinden waren.
Maar goed, inmiddels weet jij het ook, dus neem bovenstaand maar mee als een stukje achtergrond info
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Maar het product heeft geen prijzen meer, dus wordt ie niet meer standaard getoond in de lijst met producten. Zet het prijsfilter maar eens op prijsloos, dan zie je wel hoeveel producten er dan bij zouden komen... Ik denk dat je wel met ons eens bent dat men meestal liever alleen actuele producten (met prijzen dus) zal willen zien in de pricewatch?MsG schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:05:
En EOL zou voor mij niet betekenen dat het product er uit moet. Het is een relevante gebruikservaringen en specs-database, maar goed gelukkig gooit tweakers ze er dus ook niet uit.
Zie uitleg van Orion84. Bovendien gaan we er van uit dat als je een zoekterm invult, je zoekt naar specifieke producten en dan is het raar als we alleen producten met prijzen zouden tonen (wat dan ook die vragen veroorzaakte die sinds deze wijziging minder zijn geworden). Als je in de categorieoverzichten kijkt, gaan we er toch wel wat meer van uit dat je in een type product geinteresseerd bent, niet zozeer in een specifieke.maar goed het lag inderdaad aan de default 100 euro. Werkt mogelijk wel wat verwarrend, want als je in het hoofd-menu zoekt in /pricewatch/ vind je hem standaard wel.
Maar het is inderdaad wel wat lastig als je via de categorienavigatie een prijsloos product probeert te vinden en niet doorhebt dat je gezochte product niet getoond wordt omdat ie geen prijs meer heeft.