Ik geloof dat ik hiervoor in het juiste deel van het forum zit, zo niet mijn excuses
Dit is een reactie op de sluiting van een reeks topics, te beginnen met MMORPG WorldWar.
De reden sluiting: Er werden enkel codes uitgewisseld, wat uiteraard niet de bedoeling is.
In plaats van een waarschuwing of een modbreak is deze maar direct dichtgegaan. Dit is ook de reden dat ik deel 2 geopend heb. Hier heb ik zelf al duidelijk in de topic start gezet dat codes niet mocht, om problemen te voorkomen. Desalniettemin is deze snel dichtgegooit, en de reden is nog altijd verschuldigd. Aangezien hier na 3 dagen nog geen reden voor is gegeven, dacht ik maar eens deel 3 te openen en als eerste reactie direct de mod te quoten, en een reactie te geven, aldus onderstaand:
Dit is een reactie op de sluiting van een reeks topics, te beginnen met MMORPG WorldWar.
De reden sluiting: Er werden enkel codes uitgewisseld, wat uiteraard niet de bedoeling is.
In plaats van een waarschuwing of een modbreak is deze maar direct dichtgegaan. Dit is ook de reden dat ik deel 2 geopend heb. Hier heb ik zelf al duidelijk in de topic start gezet dat codes niet mocht, om problemen te voorkomen. Desalniettemin is deze snel dichtgegooit, en de reden is nog altijd verschuldigd. Aangezien hier na 3 dagen nog geen reden voor is gegeven, dacht ik maar eens deel 3 te openen en als eerste reactie direct de mod te quoten, en een reactie te geven, aldus onderstaand:
Reactie hierop (quote in quote gaat namelijk niet)pven schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:06:
En dicht. We komen er op terug ...
En deze was binnen 2 minuten weer gesloten. Ook ditmaal weer zonder reden, en blijkbaar viel het derde topic ook niet goed bij het modje:Niets gehoord, dan maar deel 3.
Deze aub open laten of een reden voor sluiten geven, op deze manier schiet niet op natuurlijk.
Ofwel: bij deze graag een reden, ik vraag hier in deel 3 netjes om maar dit blijkt weinig nut gehad te hebben, gezien het ontbreken van enige vorm van reactie erop.pven schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:16:
En dicht. Kappen nou met het aanmaken van nieuwe topics zonder dat je iets van ons hebt vernomen.