Reden sluiting topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57
Ik geloof dat ik hiervoor in het juiste deel van het forum zit, zo niet mijn excuses

Dit is een reactie op de sluiting van een reeks topics, te beginnen met MMORPG WorldWar.

De reden sluiting: Er werden enkel codes uitgewisseld, wat uiteraard niet de bedoeling is.
In plaats van een waarschuwing of een modbreak is deze maar direct dichtgegaan. Dit is ook de reden dat ik deel 2 geopend heb. Hier heb ik zelf al duidelijk in de topic start gezet dat codes niet mocht, om problemen te voorkomen. Desalniettemin is deze snel dichtgegooit, en de reden is nog altijd verschuldigd. Aangezien hier na 3 dagen nog geen reden voor is gegeven, dacht ik maar eens deel 3 te openen en als eerste reactie direct de mod te quoten, en een reactie te geven, aldus onderstaand:
pven schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:06:
En dicht. We komen er op terug ...
Reactie hierop (quote in quote gaat namelijk niet)
Niets gehoord, dan maar deel 3.
Deze aub open laten of een reden voor sluiten geven, op deze manier schiet niet op natuurlijk.
En deze was binnen 2 minuten weer gesloten. Ook ditmaal weer zonder reden, en blijkbaar viel het derde topic ook niet goed bij het modje:
pven schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:16:
En dicht. Kappen nou met het aanmaken van nieuwe topics zonder dat je iets van ons hebt vernomen. :/
Ofwel: bij deze graag een reden, ik vraag hier in deel 3 netjes om maar dit blijkt weinig nut gehad te hebben, gezien het ontbreken van enige vorm van reactie erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur dan een DM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
DM? Er staat wel een emailadres maar dit is verder niets persoonlijks.
Het zal iets met beleid zijn wat ik niet begrepen heb, vandaar dat het hier staat.

Bovendien staat er, tot je iets van ons vernomen hebt, dus ga ik dit ook niet aan 1 iemand richten.

[ Voor 17% gewijzigd door Tonkey op 24-04-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55

Dido

heforshe

Sowieso kun je dan beter ff met de moderator overleggen die de slotjes gezet heeft, in plaats van eigenwijs topics te blijven openen.

Daarnaast is het natuurlijk ook niet echt handig om in je derde topicstart nog steeds om codes te vragen:
Stuur allen je Alliance code door. Zo kunnen we een sterke Alliance starten en zullen we niet snel aangevallen worden. Ik zal de code hieronder ook vermelden.
Dan kun je er vervolgens wel het tegengestelde onder zetten, maar dat is natuurlijk alleen maar verwarrend. Je hebt dus ook niet echt veel moeite gedaan om te voorkomen dat die codes uitgewisseld worden.

Anyways, als je vragen hebt is de eerste actie toch gewoon een dm naar de betreffende moderator, lijkt me. Als jij gewoon je topicstart copy/paste in een nieuw topic is een slotje meestal sowieso een knee-jerk reactie: verrek, opent-ie gewoon weer datzelfde topic.
vandevorst schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:30:
DM? Er staat wel een emailadres maar dit is verder niets persoonlijks.
Het zal iets met beleid zijn wat ik niet begrepen heb, vandaar dat het hier staat.
DM is een direct message, kun je onder dit knopje vinden: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif

En als een moderator je topic sluit, zegt dat je er iets van gaat horen, en het duurt je te lang, is het helemaal niet gek om die moderator te vragen wat er aan de hand is hoor. Die betreffende moderator is gewoon het meest logische aanspreekpunt van de crew, je maakt er niets "persoonlijks" van op die manier :)

Nou geef ik toe dat pven best eng kan zijn, maar meestal bijt ie niet, hoor ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Dido op 24-04-2010 10:37 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Dido schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:34:
Sowieso kun je dan beter ff met de moderator overleggen die de slotjes gezet heeft, in plaats van eigenwijs topics te blijven openen.

Daarnaast is het natuurlijk ook niet echt handig om in je derde topicstart nog steeds om codes te vragen:

[...]

Dan kun je er vervolgens wel het tegengestelde onder zetten, maar dat is natuurlijk alleen maar verwarrend. Je hebt dus ook niet echt veel moeite gedaan om te voorkomen dat die codes uitgewisseld worden.

Anyways, als je vragen hebt is de eerste actie toch gewoon een dm naar de betreffende moderator, lijkt me. Als jij gewoon je topicstart copy/paste in een nieuw topic is een slotje meestal sowieso een knee-jerk reactie: verrek, opent-ie gewoon weer datzelfde topic.
Ah, dat stuk heb ik inderdaad gemist.
Bij het openen van het tweede topic ging een paar keer wat mis (bij het drukken op de knop plaatsen kreeg ik een foutmelding) dus is dat daarna wat sneller gegaan. De rest van de topic start was goed dus ga ik dat niet veranderen nee, dat is ook dubbel werk voor niets.

Maargoed, geen idee wat dm is dus ik mail hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Als je een reden wilt, lijkt het me toch handiger dat je contact opneemt met Pven. Dat kan via de mail of via het ingebouwde Direct Message systeem op deze website.

Je kan via de link: http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/856 een berichtje sturen aan pven.

Verder lijkt het mij vrij duidelijk dat wanneer er wordt gemeld dat je bericht krijgt, je dan ook even moet wachten op dat bericht, en nu meteen een nieuw topic moet gaan openen. We zijn allemaal vrijwilligers hier, dus we zijn niet 24 uur per dag bezig met GoT. Wellicht moest er even intern overlegd worden, en dan duurt het wat langer.

Je loopt toch ondertussen lang genoeg rond op GoT, dus dit is je niet allemaal nieuw lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Equator schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:37:
Als je een reden wilt, lijkt het me toch handiger dat je contact opneemt met Pven. Dat kan via de mail of via het ingebouwde Direct Message systeem op deze website.

Je kan via de link: http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/856 een berichtje sturen aan pven.

Verder lijkt het mij vrij duidelijk dat wanneer er wordt gemeld dat je bericht krijgt, je dan ook even moet wachten op dat bericht, en nu meteen een nieuw topic moet gaan openen. We zijn allemaal vrijwilligers hier, dus we zijn niet 24 uur per dag bezig met GoT. Wellicht moest er even intern overlegd worden, en dan duurt het wat langer.

Je loopt toch ondertussen lang genoeg rond op GoT, dus dit is je niet allemaal nieuw lijkt mij :)
Gaat lekker, net hierop gereageerd maar deze reactie is nooit in dit topic mogen komen

Reactie komt er op neer dat ik de dm link nooit heb gevonden, dus bedankt voor deze link. Pven heeft een dm ontvangen.

En juist omdat ik hier lang rond loop vind ik het raar lopen, normaal is het eigenlijk nooit een direct slotje, maar eerst een waarschuwing. Dit is helaas nu niet (meer) het geval.
Dido schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:34:

[...]

DM is een direct message, kun je onder dit knopje vinden: [afbeelding]

En als een moderator je topic sluit, zegt dat je er iets van gaat horen, en het duurt je te lang, is het helemaal niet gek om die moderator te vragen wat er aan de hand is hoor. Die betreffende moderator is gewoon het meest logische aanspreekpunt van de crew, je maakt er niets "persoonlijks" van op die manier :)

Nou geef ik toe dat pven best eng kan zijn, maar meestal bijt ie niet, hoor ;)
Raar, dat tekentje kan ik dus helemaal nergens vinden! Nadat ik de dm verstuurd had kwam ik ook blijkbaar in een forum onderdeel wat ik zo niet terug vind (Forum » Direct Messages » Privé). Via mijn profiel of iets dergelijks vind ik niet, nu dus maar direct als favoriet opgeslagen. Als ik dit wist had ik dat natuurlijk gedaan, maarja, wat je niet weet...

[ Voor 28% gewijzigd door Tonkey op 24-04-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het bericht is inmiddels binnen. :)
En inderdaad: we zijn intern nog even in overleg, dat kan nou eenmaal een paar dagen in beslag namen ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je moet wel even in je voorkeuren/preferences aangeven dat je Direct Messages wilt kunnen versturen en ontvangen, dit doe je hier: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Oke, dan wacht ik af, bedankt ;)
Wiethoofd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:51:
Je moet wel even in je voorkeuren/preferences aangeven dat je Direct Messages wilt kunnen versturen en ontvangen, dit doe je hier: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Ah, dit is helemaal niet standaard?
Nog nooit gezien op een forum.. Maargoed, deze staat nu aan, bedankt!

[ Voor 86% gewijzigd door Tonkey op 24-04-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit weekend proberen we je uitsluitsel te geven. :)
[...]

Ah, dit is helemaal niet standaard?
Nog nooit gezien op een forum.. Maargoed, deze staat nu aan, bedankt!
Vanaf een bepaalde datum staat het standaard aan, daarvoor stond het standaard uit.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1