Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik te lui ben om het hele k850i topic (75 pages) om te spitten, begin ik even hierbij
Ik heb dus ook een k850i, Sinds gister (toen ik aan het smsen was) Viel hij zo in een keer uit, toen ik hem probeerde op te starten gebeurde er niks, alleen gingen alle lampjes branden, heb hem de hele nacht an laten staan, om te kijken of hij het uberhaupt nog doet, maar niks,
Ik heb nog nooit firmware geupdate e.d. Ik heb hem begin maart 2009 wel een keer flink laten stuiteren, maar heeft het sindsdien zonder cure gedaan, alleen wat beschadigingen aan de rand.

Als ik hem aan de computer aansluit, dan geeft hij een foutmelding dat de software niet word herkend, wat er eerder wel gebeurde, ik denk dat ik softwarematig iets moet zoeken, misschien is dit een beetje ver gezocht, maar kan het een virus zijn?

Wat is er in mijn geval aan de hand? wat kan ik er aan doen? en wat zijn mogelijke reparaties(kosten)

Ik heb hier nog even een youtube linkje wat mij telefoon doet

http://www.youtube.com/watch?v=6eKYeN4Mjow

Ik hoop op antwoord.

Groet!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 08:45 . Reden: Aanvulling ]

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb hetzelfde probleem gehad..

Ik had tegelijk ook mijn beeldscherm kapot (naja eigenlijk net daarvoor) Ik kon mijn 3 toetsen op het scherm niet meer gebruiken .. Ik ben toen naar mijn lokale telefoon winkel gegaan en het probleem voorgelegd. Die zouden hem op sturen en kijken wat sony met dit verschijnsel deed. Die de firmware en software er opnieuw opgezet en heb ik een volledig nieuw front gekregen zowel toetsenbord als beeldscherm zijn vervangen. Dit alles is kosteloos gedaan ( hij zat nog 2 maandjes in de garantie )

Dus wat ik zou doen is gewoon langsgaan bij je lokale winkel of opsturen naar sony.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 07:05
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 08:40:
Aangezien ik te lui ben om het hele k850i topic (75 pages) om te spitten
Met zo'n instelling moet je ook geen antwoord verwachten.

Je geeft niet aan of je hebt geprobeerd te flashen met de officiële SonyEricsson updater.

Verwijderd

Mijn K850i vertoont de volgende kuren.

De telefoon heeft tijdens het opladen van de batterij plotseling een verlicht toetsenbord.

Ook wanneer de stroomtoevoer naar de telefoon wordt losgekoppeld, blijft het verlichte toetsenbord intact.

Wanneer ik dit verlichte toetsenbord met de aan/uitknop will uitdoen, werkt de aan/uitknop daarvoor niet meer.

Vervolgens -om de batterij niet geheel leeg te laten trekken door dit verlichte toetsenbord- heb ik de batterij los gemaakt.

De verlichting van het toetsenbord gaat vervolgens uit.

Wanneer ik de batterij weer aansluit, kan ik de telefoon WEL weer aanzetten met de aan/uitknop, wordt vervolgens het toetsenbord WEL weer verlicht, maar schakelt de telefoon NIET door naar het beeldscherm.

Wat is hier aan de hand?

Hoe kan ik dit oplossen?

Ik dank u bij voorbaat voor uw adequate reactie.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-11 16:47
@CMJL
Maak alsjeblieft een nieuw topic. Nieuw topic voor een nieuw probleem, ga geen topics van dik een jaar geleden hijacken. lees ook het k850i topic door.

Laat het de volgende keer aub bij een topicreport. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 25-07-2011 09:37 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic gaat op slot, ik ga even klussen met mijn knopjes. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.