Ik wou zonet iTunes openen, ik kreeg een foutmelding maar ik heb hem niet echt gelezen en gewoon op OK geklikt. Nu staat iTunes open, en is al mijn muziek verdwenen! Ik heb wat gegoogled, en blijkbaar moet je in iTunes de afspeellijst iTunes Music Library.xml selecteren uit de iTunes music folder. Allemaal goed en wel, maar die file is gewist en vervangen door een zo goed als leeg xml-bestand!
Geen probleem denk ik, ik had gisteren pas een backup gemaakt via Time Machine. Ik kijk, en wat zie ik? iTunes Music Library.xml werd niet gebackupped! Ik beschik wel nog over de bestanden iTunes Extra.itdb, iTunes Genius.itdb en iTunes Library (zonder extensie). Kan ik mijn iTunes library via één van deze bestanden nog restoren?
Geen probleem denk ik, ik had gisteren pas een backup gemaakt via Time Machine. Ik kijk, en wat zie ik? iTunes Music Library.xml werd niet gebackupped! Ik beschik wel nog over de bestanden iTunes Extra.itdb, iTunes Genius.itdb en iTunes Library (zonder extensie). Kan ik mijn iTunes library via één van deze bestanden nog restoren?