"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Settings --> Accounts and Import --> Check email using pop3
[ Voor 10% gewijzigd door w.l op 24-04-2010 01:30 ]
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
elke keer als er een mail binnen komt? ben hier neit zeker van aangezien ik het pas een dag gebruik. T is namelijk geen imap waardoor ik niet met zekerheid kan zeggen of de mail naar gmail wordt gepushed.jayvol09 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 02:08:
Kee dat scheelt, doet ie dat ophalen regelmatig?
Macbook Pro 15"
Ga dan naar: windows live opties, en klik dan op email.
3de optie bij account beheren is mail doorsturen vanaf hotmail naar je gmail
who put a "stop payment" on my reality check
Ophalen doet hij 1x per uur maar je kan in google labs 'Refresh POP accounts' op enable zetten. Hiermee krijg je een knop 'refresh' in je inbox waarmee je nieuwe email kan laten ophalen.jayvol09 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 02:08:
Kee dat scheelt, doet ie dat ophalen regelmatig?
Als ik dit doe krijg ik de volgende melding:DaRk PoIsOn schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 02:41:
ga naar je hotmail, klik dan rechts bovenin op je naam, dan jou account weergeven.
Ga dan naar: windows live opties, en klik dan op email.
3de optie bij account beheren is mail doorsturen vanaf hotmail naar je gmail
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.
[ Voor 43% gewijzigd door w.l op 24-04-2010 12:52 ]
Klopt, maar daar is een trucje voor. Even googlelen en je vindt hem.w.l schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:38:
Als ik dit doe krijg ik de volgende melding:
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.
Via gmail je hotmail op laten halen is echter makkelijker.
[ Voor 18% gewijzigd door jayvol09 op 24-04-2010 14:56 ]
Als je op de hotmail site zit uiteraard via de smtp van hotmail.
Heb je een mail client op je pc dan kan je kiezen.