Geen temperaturen Radeon 9000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09
Hallo!
Ik heb hier een hele oude ATi Radeon 9000 AGP4X 128MB (200/250) passief gekoeld. Is het een goed idee om dit dingetje over te clocken? En waarom kan ik met GPU-z of met Everest temperaturen niet vinden?

Veel dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

1. waarom zou je het willen?
2. ooit jezelf afgevraagd waarom er zo'n klein koelblokje opzit?
3. geen tempsensoren, logisch met een dergelijke budgetkaart waar alles om low-cost draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:05

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ga je weinig mee bereiken. Het zijn budgetkaartjes, en op dat gebied ook best goede. Prima Linux drivers ook. Verder hebben ze idd geen temp sensoren er in zitten, dus je gaat hem niet in gaten kunnen houden. Heb hier trouwens twee van die dingen. Doen het prima voor het simpele desktopwerk, zou hem dan ook daarvoor inzetten ipv om je overclockfantasie op uit te leven.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:09
Oh.
Afbeeldingslocatie: http://www.mortgagebrokers.ie/blog/wp-content/uploads/2009/05/feels-bad-man.jpg

Jammer dan. Ik dacht dat ik er iets meer kracht uit kon persen, voor mijn bijna gratis media-pctje. Maar dat lukt dus niet :) Dan maar geen HD video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikt schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:06:
Oh.
[afbeelding]

Jammer dan. Ik dacht dat ik er iets meer kracht uit kon persen, voor mijn bijna gratis media-pctje. Maar dat lukt dus niet :) Dan maar geen HD video's.
zelfs met een beetje overclock hadden HD video's echt niet goed (als het al kon) gespeeld met deze kaart hoor, dan zou je echt een nieuwere moeten hebben.