Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vuzix 920 of VR920

Pagina: 1
Acties:

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:07
Hallo allemaal

ik heb een vraagje: heeft er hier een tweaker ervaring met de vuzix brilletjes (de 920 wrap, http://www.vuzix.com/iwear/products_wrap920.html of de VR920, virtual reality), in combinatie met iPods en computers? Zoja, wat zijn ze? Is het "scherm" duidelijk genoeg? Groot genoeg? En geluid, is dat goed door hun meegeleverde oortjes? En dan de laatste vraag: is het zijn geld waard? Ik denk er al lang aan 1tje te kopen, maar de prijs van 300 of 350 euro schrikt me af ;) misschien importeren uit de US, omgerekend zonder shipping etc komt het dan 50 euro goedkoper uit.

Alvast bedankt!

Bram

• Perceptive
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Heb je inmiddels al een keuze gemaakt?
Er staat ook nog een nieuwe op de planning: Wrap 920AR

Overigens, bij invoer krijg je te maken met douanerechten en omzetbelasting van als ik het goed heb 3,5% en 19%.

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:07
Nee kheb nog niet gekozen. Van die VR920 wist ik al, was op CES aangekondigd, maar die ziet er niet zo goed uit. Volgens mij is het grote verschil dat de Wrap 920 doorzichtig is en eigenlijk als zonnebril met projectiescherm kan worden bezien (je ziet de wereld rondom je en daarin je video) terwijl de VR920 goedkoper is maar echt 2 kleine schermpjes zijn (en dus geen see-through mogelijk is)? of ben ik nu helemaal mis?

Edit: heb onlangs nog een hoop gekocht in de VS, is opgestuurd met track&trace via USPS en heeft geen douane gezien. Shipping was 14 dollar ofzoiets. dus dan valt het allemaal best wel mee ;)

[ Voor 18% gewijzigd door b12e op 11-05-2010 21:04 ]