welke GF2 hebben julle, en wat vind je ervan?

Pagina: 1
Acties:

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:04
ben benieuwd, wil zelf ook 1 gaan kopen, dus wil eff weten wat jullie ervan vinden

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ben hartstikke tevreden over Asus 7100 en Asus 7700. Perfecte kaarten :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• LosserNL
  • Laatst online: 25-08 19:58
mx, draait alles snel en zonder problemen...

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 10:46

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik heb een GF2GTS 32 MB ddr. Ik ben zeer tevreden. In het begin was hij niet optimaal, maar na aanpassing drivers loopt deze kaart erg snel. :) Misschien een GF3, maar ja, als je forums leest over gf3...er wordt veel over gesproken....

Verwijderd

ik heb een Hercules 3D Prophet II MX oem@220/210 en ik ben er zeer tevreden over!!!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Guillemot Gforce 2 GTS (jah die mooie blauwe :7)
ervaringen: hij rockt :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:42
Creative GeForce 2 GTS.

Op ASUS P2B-F --> dikke ruk, onoplosbaar probleem
Op Abit KT7-R --> suuuuup :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Creative GeForce 2 GTS deed in het begin perfect alleen ik krijg die f*cking score niet meer terug in 3D Mark 2000. Jammer maar voor de rest naar wens

Verwijderd

kheb de 3d prohet2 mx (geforce2mx) van hercules. ik speel alleen quake2 en counterstrike, dus is wel voldoende. Ik vind alleen OpenGL modus een beetje te donker, bijv quake2 en sommige gangen in counterstrike. verder is het een prima kaart, ben nog niet toe aan opvoeren, iemand ervaring?? heb de oem versie.

• Dukey
  • Laatst online: 25-08 09:24

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb een Asus V7700 32Mb Pure (Geforce 2 GTS)>:)

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Dukey

Dukey

En hij kickt ASS!!!!>:)

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 19:17 schreef Prikkeldraad het volgende:
kheb de 3d prohet2 mx (geforce2mx) van hercules. ik speel alleen quake2 en counterstrike, dus is wel voldoende. Ik vind alleen OpenGL modus een beetje te donker, bijv quake2 en sommige gangen in counterstrike. verder is het een prima kaart, ben nog niet toe aan opvoeren, iemand ervaring?? heb de oem versie.
ja zie mijn post die hier ergens boven staat.gewoon een kleine fan erbij hangen en klaar ben je.

• Dukey

Dukey

Hey Emperor, die Quantum van jou, is dat een 7200 toeren HD?

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 19:20 schreef RAID-0 het volgende:
Hey Emperor, die Quantum van jou, is dat een 7200 toeren HD?
nope,5400,waarom als ik vragen mag?

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 19:19 schreef Emperor het volgende:

[..]

ja zie mijn post die hier ergens boven staat.gewoon een kleine fan erbij hangen en klaar ben je.
uhm???

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 19:22 schreef Prikkeldraad het volgende:

[..]

uhm???
en dan natuurlijk overklokken met coolbits of powerstrip.

• Dukey

Dukey

Ik kon laatst een LCT20 krijgen maar op de site van quantum hebben ze het over sub-7200 toeren?

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 19:26 schreef RAID-0 het volgende:
Ik kon laatst een LCT20 krijgen maar op de site van quantum hebben ze het over sub-7200 toeren?
ik vind mijn lct10 wel redelijk maar met de lct20 heb ik helaas geen ervaring

• Dukey

Dukey

Ik heb zelf nu een FireBall KA Plus.
10.5 Gb en 7200 toeren en hij Kickt ASS in Sisoft met elke andere HD

Verwijderd

Heb een Asus v7700dlx 32mb

Erg mooie kaart. Ik hoop dat ie nog effe meekan!

Prozzie

Verwijderd

/me is zeer tevreden!!
kijk maar onderin in specs:9

edit:
typfoutje

Verwijderd

Ik heb net een NoName kaart bij comptechworld aangeschaft voor 249,- en dat bevalt heel goed. Erg mooi beeld vergeleken met mijn TBT2 16Mb :P.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Creative Geforce 2 GTS
Videal Geforce 2 MX tv-out

schoppen allebij kont. werkt perfect, nog geen echte problemen mee gehad.

Verwijderd

Heb op dit moment de Asus V7700 Deluxe 32MB...maar ben er nog niet helemaal tevereden over. Bij mij draait ie nog niet helemaal stabiel. Ken een paar mensen die deze kaart ook hebben gekocht en daarbij is stabiliteit van de kaart ook errug ver te zoeken.

Verwijderd

hi

ik heb een MSI 8817 GF2 MX en draait hier errug lekker :)

Kleine probs gehad met de bekende refreshrate van Nvidia, maar na installatie van de 7.52 detonators heb ik weer de juiste :7

Greetz

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 10 maart 2001 00:33 schreef AleSyS het volgende:
Heb op dit moment de Asus V7700 Deluxe 32MB...maar ben er nog niet helemaal tevereden over. Bij mij draait ie nog niet helemaal stabiel. Ken een paar mensen die deze kaart ook hebben gekocht en daarbij is stabiliteit van de kaart ook errug ver te zoeken.
Kun je dat misschien een beetje toelichten? Ik heb namelijk totaal GEEN problemen met deze kaart, en ben er dan ook ontzettend tevreden over! :) Het ligt gewoon aan de configuratie van je OS denk ik. Wat voor OS draai je, en met welke drivers e.d.?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

...

Verwijderd

Mijn MX roeleert *D

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 21:49
Hercules GeforceII MX met DDV >:)
Heerlijk snel! ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

ASUS V7700 GeForce 2 Pure :) En hij draait als een tierelier 8-)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

ik moet zeggen dat ik het idee heb dat de mijne ook nog niet optimaal is (asusV7700Dlx) vooral UnrealT loopt nog vrij bagger (online gemiddeld 40fps op 1024x768 16bit) quake loopt daarintegen wel als een treintje, en CS is ook niet helemaal optimaal geloof ik.

ik heb een P3 666
256mb ram
win98

het kan misschien komen dat ik op het begin veel dingen heb geinstalleerd, die misschien elkaar nu lopen te blokken ofzo :?

Verwijderd

/me heeft een Hercules 3D Prophet II Ultra...en die is ook lekker snel...zelfs op 1600-1200 *D*D. Draait op 300/500 met celeron koeler.
Ik zou geen MX kopen als ik jou was, dat ding heb je geen reet meer aan over een maand of 2...of 3DMark 2001 natuurlkijk ;). Of je moet niet boven de 1024-768 16bits komen.

Beste koop: GeForce 2 Pro

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Creative 3D Blaster GeForce 2 op 220/400MHz

http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?1133156

Die-hard Brexiteer

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 11 maart 2001 10:57 schreef AmonC het volgende:
ik moet zeggen dat ik het idee heb dat de mijne ook nog niet optimaal is (asusV7700Dlx) vooral UnrealT loopt nog vrij bagger (online gemiddeld 40fps op 1024x768 16bit) quake loopt daarintegen wel als een treintje, en CS is ook niet helemaal optimaal geloof ik.

ik heb een P3 666
256mb ram
win98

het kan misschien komen dat ik op het begin veel dingen heb geinstalleerd, die misschien elkaar nu lopen te blokken ofzo :?
Ik gebruik nu alleen nog Windows 2000 (waarin ie overigens perfect en bloedsnel draait), maar in Windows 98 draait ie lekker met DX7.0a, NV 6.49, Via 4.28/4.29 en verder uiteraard de coolbits om in DirectX de vsync uit te kunnen zetten.

Verwijderd

Asus 7700 32 MB DDR GTS PURE

loopt erg lekker en stabiel. Ik heb geen ervaring met opvoeren.

Verwijderd

Geforce2GTS 64 ULTRA
draait wel lekker

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 16:39 schreef Exirion het volgende:

[..]

Kun je dat misschien een beetje toelichten? Ik heb namelijk totaal GEEN problemen met deze kaart, en ben er dan ook ontzettend tevreden over! :) Het ligt gewoon aan de configuratie van je OS denk ik. Wat voor OS draai je, en met welke drivers e.d.?
ABIT KA7 met Athlon 700 MHz
256 MB geheugen (M-TEC)
Quantum 20.5 LM UDMA66/7200RPM harddisk
ASUS 7700 DELUXE videokaart
Terratec DMX X-Fire 1024 geluidskaart
Aopen 48x CDROM-speler
Aopen 8HQ kast
Kingston KNE120TX netwerkkaart

Windows 98 ME
Internet Explorer 5.5
DirectX 7
VIA 4in1 4.28v
Asus 6.31c drivers

Mijn PC is niet overclocked

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 11 maart 2001 14:00 schreef AleSyS het volgende:

[..]

ABIT KA7 met Athlon 700 MHz
256 MB geheugen (M-TEC)
Quantum 20.5 LM UDMA66/7200RPM harddisk
ASUS 7700 DELUXE videokaart
Terratec DMX X-Fire 1024 geluidskaart
Aopen 48x CDROM-speler
Aopen 8HQ kast
Kingston KNE120TX netwerkkaart

Windows 98 ME
Internet Explorer 5.5
DirectX 7
VIA 4in1 4.28v
Asus 6.31c drivers

Mijn PC is niet overclocked
Ik zie dat je de Asus drivers mixt met NVidia :? Als je de video ingang van je kaart niet nodig hebt, dan zou ik de asus drivers helemaal verwijderen en alleen de NVidia drivers installeren. Doe dan wel eerst even opnieuw de Via drivers erop, want Asus zet z'n eigen brakke AGP driver er vaak in.

En als het even kan zou ik ME eruit gooien en 98SE installeren, maar goed.. Da's jouw zaak verder.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb hier een ASUS V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe en ben d'r zeer te spreken over. Stabiel als een rotsblok en bijzonder snel.

Ik gebruik nu de ASUS 6.31c drivers (voorheen de Det 6.47) en ik heb maar 90 3DMark2K benchjes moeten inleveren voor het wederom kunnen gebruiken van mijn video capturing.. prima deal. Dit alles onder Win98SE met DX7.0A

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Hm ik wil er ook een gaan kopen maar wat ik mij afvraag is het de moeite nog?!

BTW: heb nu en Gforce 1 SDR en wil naar G GTS 64 MB gaan.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 11 maart 2001 16:45 schreef tazzman het volgende:
Ik heb hier een ASUS V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe en ben d'r zeer te spreken over. Stabiel als een rotsblok en bijzonder snel.

Ik gebruik nu de ASUS 6.31c drivers (voorheen de Det 6.47) en ik heb maar 90 3DMark2K benchjes moeten inleveren voor het wederom kunnen gebruiken van mijn video capturing.. prima deal. Dit alles onder Win98SE met DX7.0A
Kijk even op www.asustek.de. Er staan 6.49 drivers voor Windows 98 en Windows 2000, dus dan ben je weer wat meer up to date, en heb je toch capturing drivers erbij.

Verwijderd

Asus V7100 geen problemen mee ,makkelijk te clocken op 220-210 en lekker stabiel(Effe afkloppen>:) )

Asus V7100 Rocks *D

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:05

Yucko

One clown to rule them all !

hier een gladiac (zie ook mijn onderschrift) maar ik probeer nu al 1,5 maand zo'n Elsa VideoModule te bestellen, maar dat k*tbedrijf uit heerlen waar ik probeer te bestellen kan hem zogenaamd niet leveren omdat ze hem niet besteld krijgen via Elsa :(

Misschien eens met de auto naar Aachen (Aken) rijden en eventjes bij fabriek aankloppen. Is toch maar iets van 30min rijden van bij mij thuis uit ;)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Hey, ik ben van plan om een GF2 MX aan te schaffen, maar welke is het goedkoopst?
Ik heb niet zo veel geld snappie :)
Stuur me een beetje in de goede richting.
Slizer

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 14:31 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik zie dat je de Asus drivers mixt met NVidia :? Als je de video ingang van je kaart niet nodig hebt, dan zou ik de asus drivers helemaal verwijderen en alleen de NVidia drivers installeren. Doe dan wel eerst even opnieuw de Via drivers erop, want Asus zet z'n eigen brakke AGP driver er vaak in.

En als het even kan zou ik ME eruit gooien en 98SE installeren, maar goed.. Da's jouw zaak verder.
Heb vanmiddag mijn Asus V7700 op een Intel Altanta LX-boardje met Intel Celeron 366MHz en 64MB gestopt met dezelfde Asus 6.31c drivers...en die kaart draait nu vlekkeloos.
Heb dezelfde Asus kaart van een vriend geleend maar met een andere BIOS ook op die KA7-board geplaatst....systeem loopt helemaal vast. Het is in ieder geval duidelijk dat die Asus kaart niet lekker draait op een Abit KA7-board!

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 19:05 schreef Slizer het volgende:
Hey, ik ben van plan om een GF2 MX aan te schaffen, maar welke is het goedkoopst?
Ik heb niet zo veel geld snappie :)
Stuur me een beetje in de goede richting.
Slizer
Een Hercules MX2 voor FL 279,-- bij graficall

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 11 maart 2001 20:20 schreef AleSyS het volgende:

[..]

Heb vanmiddag mijn Asus V7700 op een Intel Altanta LX-boardje met Intel Celeron 366MHz en 64MB gestopt met dezelfde Asus 6.31c drivers...en die kaart draait nu vlekkeloos.
Heb dezelfde Asus kaart van een vriend geleend maar met een andere BIOS ook op die KA7-board geplaatst....systeem loopt helemaal vast. Het is in ieder geval duidelijk dat die Asus kaart niet lekker draait op een Abit KA7-board!
Daar was ik al een beetje bang voor, want de meeste ellende met Geforce2 kaarten was inderdaad in de tijd van de slot-A borden. De Terratec XFire kaarten hebben ook moeite met de chipsets op die borden. Zonde.

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 19:07 schreef Marv het volgende:
Guillemot Gforce 2 GTS (jah die mooie blauwe :7)
ervaringen: hij rockt :)
inderdaad, eerst was het bagger, ivm fucked mobo. DFI leluq ding (gratis) ingeruild voor een Abit BE6-II ---> gaaaaaaaaaaaaan met banana, en dan heb ik ook nog maar zown leluqe celeron, ik krijg een p3 voor verjaardag, dus die gaat op 1ghz en dan krijgt ie volgens mij helemaal vleugels

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:48
Creative GeForce 2 GTS, is heel lekker heb toch die tv-out shit nie nodig. Met een leuke blue orb op mijn chip
Pagina: 1