"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ervaringen: hij rockt
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Verwijderd
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Verwijderd
ja zie mijn post die hier ergens boven staat.gewoon een kleine fan erbij hangen en klaar ben je.Op vrijdag 09 maart 2001 19:17 schreef Prikkeldraad het volgende:
kheb de 3d prohet2 mx (geforce2mx) van hercules. ik speel alleen quake2 en counterstrike, dus is wel voldoende. Ik vind alleen OpenGL modus een beetje te donker, bijv quake2 en sommige gangen in counterstrike. verder is het een prima kaart, ben nog niet toe aan opvoeren, iemand ervaring?? heb de oem versie.
Verwijderd
nope,5400,waarom als ik vragen mag?Op vrijdag 09 maart 2001 19:20 schreef RAID-0 het volgende:
Hey Emperor, die Quantum van jou, is dat een 7200 toeren HD?
Verwijderd
uhm???Op vrijdag 09 maart 2001 19:19 schreef Emperor het volgende:
[..]
ja zie mijn post die hier ergens boven staat.gewoon een kleine fan erbij hangen en klaar ben je.
Verwijderd
en dan natuurlijk overklokken met coolbits of powerstrip.Op vrijdag 09 maart 2001 19:22 schreef Prikkeldraad het volgende:
[..]
uhm???
Verwijderd
ik vind mijn lct10 wel redelijk maar met de lct20 heb ik helaas geen ervaringOp vrijdag 09 maart 2001 19:26 schreef RAID-0 het volgende:
Ik kon laatst een LCT20 krijgen maar op de site van quantum hebben ze het over sub-7200 toeren?
10.5 Gb en 7200 toeren en hij Kickt ASS in Sisoft met elke andere HD
Verwijderd
Videal Geforce 2 MX tv-out
schoppen allebij kont. werkt perfect, nog geen echte problemen mee gehad.
Verwijderd
Verwijderd
ik heb een MSI 8817 GF2 MX en draait hier errug lekker
Kleine probs gehad met de bekende refreshrate van Nvidia, maar na installatie van de 7.52 detonators heb ik weer de juiste
Greetz
Kun je dat misschien een beetje toelichten? Ik heb namelijk totaal GEEN problemen met deze kaart, en ben er dan ook ontzettend tevreden over!Op zaterdag 10 maart 2001 00:33 schreef AleSyS het volgende:
Heb op dit moment de Asus V7700 Deluxe 32MB...maar ben er nog niet helemaal tevereden over. Bij mij draait ie nog niet helemaal stabiel. Ken een paar mensen die deze kaart ook hebben gekocht en daarbij is stabiliteit van de kaart ook errug ver te zoeken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heerlijk snel!
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
ik heb een P3 666
256mb ram
win98
het kan misschien komen dat ik op het begin veel dingen heb geinstalleerd, die misschien elkaar nu lopen te blokken ofzo
Verwijderd
Ik zou geen MX kopen als ik jou was, dat ding heb je geen reet meer aan over een maand of 2...of 3DMark 2001 natuurlkijk
Beste koop: GeForce 2 Pro
Ik gebruik nu alleen nog Windows 2000 (waarin ie overigens perfect en bloedsnel draait), maar in Windows 98 draait ie lekker met DX7.0a, NV 6.49, Via 4.28/4.29 en verder uiteraard de coolbits om in DirectX de vsync uit te kunnen zetten.Op zondag 11 maart 2001 10:57 schreef AmonC het volgende:
ik moet zeggen dat ik het idee heb dat de mijne ook nog niet optimaal is (asusV7700Dlx) vooral UnrealT loopt nog vrij bagger (online gemiddeld 40fps op 1024x768 16bit) quake loopt daarintegen wel als een treintje, en CS is ook niet helemaal optimaal geloof ik.
ik heb een P3 666
256mb ram
win98
het kan misschien komen dat ik op het begin veel dingen heb geinstalleerd, die misschien elkaar nu lopen te blokken ofzo
Verwijderd
loopt erg lekker en stabiel. Ik heb geen ervaring met opvoeren.
Verwijderd
ABIT KA7 met Athlon 700 MHzOp zaterdag 10 maart 2001 16:39 schreef Exirion het volgende:
[..]
Kun je dat misschien een beetje toelichten? Ik heb namelijk totaal GEEN problemen met deze kaart, en ben er dan ook ontzettend tevreden over!Het ligt gewoon aan de configuratie van je OS denk ik. Wat voor OS draai je, en met welke drivers e.d.?
256 MB geheugen (M-TEC)
Quantum 20.5 LM UDMA66/7200RPM harddisk
ASUS 7700 DELUXE videokaart
Terratec DMX X-Fire 1024 geluidskaart
Aopen 48x CDROM-speler
Aopen 8HQ kast
Kingston KNE120TX netwerkkaart
Windows 98 ME
Internet Explorer 5.5
DirectX 7
VIA 4in1 4.28v
Asus 6.31c drivers
Mijn PC is niet overclocked
Ik zie dat je de Asus drivers mixt met NVidiaOp zondag 11 maart 2001 14:00 schreef AleSyS het volgende:
[..]
ABIT KA7 met Athlon 700 MHz
256 MB geheugen (M-TEC)
Quantum 20.5 LM UDMA66/7200RPM harddisk
ASUS 7700 DELUXE videokaart
Terratec DMX X-Fire 1024 geluidskaart
Aopen 48x CDROM-speler
Aopen 8HQ kast
Kingston KNE120TX netwerkkaart
Windows 98 ME
Internet Explorer 5.5
DirectX 7
VIA 4in1 4.28v
Asus 6.31c drivers
Mijn PC is niet overclocked
En als het even kan zou ik ME eruit gooien en 98SE installeren, maar goed.. Da's jouw zaak verder.
Ik gebruik nu de ASUS 6.31c drivers (voorheen de Det 6.47) en ik heb maar 90 3DMark2K benchjes moeten inleveren voor het wederom kunnen gebruiken van mijn video capturing.. prima deal. Dit alles onder Win98SE met DX7.0A
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
BTW: heb nu en Gforce 1 SDR en wil naar G GTS 64 MB gaan.
Kijk even op www.asustek.de. Er staan 6.49 drivers voor Windows 98 en Windows 2000, dus dan ben je weer wat meer up to date, en heb je toch capturing drivers erbij.Op zondag 11 maart 2001 16:45 schreef tazzman het volgende:
Ik heb hier een ASUS V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe en ben d'r zeer te spreken over. Stabiel als een rotsblok en bijzonder snel.
Ik gebruik nu de ASUS 6.31c drivers (voorheen de Det 6.47) en ik heb maar 90 3DMark2K benchjes moeten inleveren voor het wederom kunnen gebruiken van mijn video capturing.. prima deal. Dit alles onder Win98SE met DX7.0A
Verwijderd
Asus V7100 Rocks
Misschien eens met de auto naar Aachen (Aken) rijden en eventjes bij fabriek aankloppen. Is toch maar iets van 30min rijden van bij mij thuis uit
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Ik heb niet zo veel geld snappie
Stuur me een beetje in de goede richting.
Slizer
Verwijderd
Heb vanmiddag mijn Asus V7700 op een Intel Altanta LX-boardje met Intel Celeron 366MHz en 64MB gestopt met dezelfde Asus 6.31c drivers...en die kaart draait nu vlekkeloos.Op zondag 11 maart 2001 14:31 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik zie dat je de Asus drivers mixt met NVidiaAls je de video ingang van je kaart niet nodig hebt, dan zou ik de asus drivers helemaal verwijderen en alleen de NVidia drivers installeren. Doe dan wel eerst even opnieuw de Via drivers erop, want Asus zet z'n eigen brakke AGP driver er vaak in.
En als het even kan zou ik ME eruit gooien en 98SE installeren, maar goed.. Da's jouw zaak verder.
Heb dezelfde Asus kaart van een vriend geleend maar met een andere BIOS ook op die KA7-board geplaatst....systeem loopt helemaal vast. Het is in ieder geval duidelijk dat die Asus kaart niet lekker draait op een Abit KA7-board!
Daar was ik al een beetje bang voor, want de meeste ellende met Geforce2 kaarten was inderdaad in de tijd van de slot-A borden. De Terratec XFire kaarten hebben ook moeite met de chipsets op die borden. Zonde.Op zondag 11 maart 2001 20:20 schreef AleSyS het volgende:
[..]
Heb vanmiddag mijn Asus V7700 op een Intel Altanta LX-boardje met Intel Celeron 366MHz en 64MB gestopt met dezelfde Asus 6.31c drivers...en die kaart draait nu vlekkeloos.
Heb dezelfde Asus kaart van een vriend geleend maar met een andere BIOS ook op die KA7-board geplaatst....systeem loopt helemaal vast. Het is in ieder geval duidelijk dat die Asus kaart niet lekker draait op een Abit KA7-board!
Verwijderd
inderdaad, eerst was het bagger, ivm fucked mobo. DFI leluq ding (gratis) ingeruild voor een Abit BE6-II ---> gaaaaaaaaaaaaan met banana, en dan heb ik ook nog maar zown leluqe celeron, ik krijg een p3 voor verjaardag, dus die gaat op 1ghz en dan krijgt ie volgens mij helemaal vleugelsOp vrijdag 09 maart 2001 19:07 schreef Marv het volgende:
Guillemot Gforce 2 GTS (jah die mooie blauwe)
ervaringen: hij rockt