Gevraag (MAC): Pokerstars automatisch starten van toernooien

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit hier toegestaan is/het goede forum voor is maar ik ben de laatste tijd wat aan het pokeren en kom erachter dat de software voor Apple zo slecht/beperkt is en ik graag iets zou willen maken/kopen.

Ik wil een programma hebben wat automatisch vanuit de lobby van de pokerroom PokerStars een speciaal soort toernooien opent (SNGs) van bepaalde buy-ins. Wanneer er meer dan X toernooien zijn geopend dan registreerd hij niet meer. Wanneer we onder X komen dan registreerd hij weer voor de eerst volgende.

Kan dit met Automator? Of is er iemand die dit (eventueel tegen een vergoeding) zou kunnen/willen maken?

Alvast bedankt,

Randy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik weet niet of dit hier toegestaan is
Nee, wat je had kunnen weten als je gewoon even de moeite had genomen om de faqs en het beleid door te nemen. Jeweetwel, die topics die heel duidelijk bovenaan de topiclijst staan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:48:
? Of is er iemand die dit (eventueel tegen een vergoeding) zou kunnen/willen maken?
Dit is pure werving en dat is hier niet toegestaan. Iets wat je prima in het algemeen beleid had kunnen lezen. Los daarvan draait het in PRG om het *zelf* maken, niet om zaken te laten maken door anderen hier.

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 23-04-2010 22:04 . Reden: typo en voorzien van een linkje :Y) ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.