Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Left 4 Dead 2 - crashed meteen na Loading scherm.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

sins de nieuwe patch van L4D2 crashed mijn game meteen na het loading scherm, zonder dat er een foutmelding komt.

Voor de patch had ik dat hij wel eens na 1 uur spelen ofzo crashte, nu dus meteen.

Heb hem al opnieuw geinstalleerd maar hielp niets.

Hier wat PC info:

NVIDIA GeForce GT 240
Processor Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz, 2801 MHz, 4 core('s), 8 logische processor(s)
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 4,00 GB

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Orginele game.. Het schijnt nl dat bij hacked versions dit probleem zich voordoet

• Vipero
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-11 10:41
Dit had ik vanmiddag ook toen ik L4D2 op een notebook wilde spelen. Wat bij mij heeft geholpen is het volgende:
  • V-Sync Disabled
  • Multi-core rendering Disabled
  • Paged pool memory naar Medium gezet
  • Alle details van Large naar Medium gezet
Suc6 ! :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ook bij andere games last van, of bij een stresstest zoals RivaTuner of 3DMark dat doet? Dan zou het wel eens een hardwareprobleem kunnen zijn.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Maar hij kan niet eens in het spel komen daar hij op loadingscreen crashed

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Descriptor schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:40:
[...]

Ongeveer 10 minuten na mijn post vondt ik de oplossing op internet.

Omdat ik ook veel met sourcemod en metamod werk in source games, en onder ander ook in left 4 dead 2.
Gaf metamodl4d2.dll een probleem welke het spel liet crashen zodra het spel het main menu moest laden na de intro.

Even de file renamen, of deleten en dan werkte het spel wel (en hoefde ik dus niet 7.4GB te gaan downloaden).

Heb em vrijdag dus nog even gespeeld. Leuk, maar een te korte campaign. Al moet ik wel zeggen, dat the passing net als crash course een aantrekkelijke campaign is om snel ff een potje te spelen. Toen crash course uit kwam, speelde we met de vaste gotters vaak crash course omdat het een snelle campaign was, en niet langer dan een uurtje duurde.
Arfman schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:51:
Gisteren the Passing gespeeld, elke paar minuten hing m'n hele PC, daardoor de finale niet gehaald :(
Zojuist Verify Game Cache files gedaan, hij vond 1 fout bestand. Even getest op single player en nu lijkt het goed te gaan (eerste map zonder hickups uitgespeeld), dus als je hier ook last van hebt: doe er je voordeel mee.
een paar tips die in het L4D2 topic zijn aangedragen, hopelijk helpt dit :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Pagina: 1