Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Teamviewer wordt geblokt

Pagina: 1
Acties:

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Hey mensen,

Zit met een groot probleem... Als ik teamviewer draai dan kan er gewoon iemand bij mij meekijken en alles zien, maar hij kan dan nergens op klikken en alleen bureaublad zien...
Als ik bij hem connect kan ik wel alles doen wat ik wil. andere mensen kunnen ook niks doen bij mij dus ligt niet aan ons...

Daarna alle settings met elkaar vergeleken en alles staat zoals het moet staan gewoon alles toegang...

Toch ervaren we nog steeds hetzelfde probleem.

Toen andere software gevonden en die geïnstaleerd en bleek hetzelfde probleem hier ook voor te komen.

Dus toen waren we erachter dat het aan mijn pc ligt.

Alles uit en aangezet en steeds geprobeerd maar niks werkt..

Draai alleen windows firewall wat het tegen kan houden en daar staat het bij uitzonderingen en ook met firewall uit blijkt het niet te werken. Heb ook virusscan al uitgezet en UAC settings maar niks blijkt te werken

operation system: windows vista :X

Kan iemand mij een oplossing geven voor mijn probleem want wil heel graag dat dit gewoon normaal werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door stoeber op 23-04-2010 18:09 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:20
Ondanks de karige informatie gok ik dat je ook een router hebt, en daarin iets "niet goed" staat.

• stoeber
Woon in een studentenflat dus even gecheckt of we hier een router hebben staan en mijn Ip's zijn gelijk aan elkaar dus dat zou betekenen geen router toch?
Heb gekeken via cmd met ipconfig en http://whatsmyip.net/ en zijn gelijk aan elkaar

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:20
Doe een portscan en vergelijk ze met elkaar http://www.t1shopper.com/tools/port-scan/#

• stoeber
wat moet ik daar precies invullen snap die site niet helemaal?

Maar het kan aan mij liggen maar als het goed is is teamviewer zo gemaakt dat die door routers en alles heen gaat... toch?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:52

SeatRider

Hips don't lie

Het is ook normaal in teamviewer dat je alleen bij de ander kan meekijken. Je moet een andere modus inschakelen om de ander ook daadwerkelijk controle te geven over muis en tobo.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 13:56
stoeber schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:34:
wat moet ik daar precies invullen snap die site niet helemaal?

Maar het kan aan mij liggen maar als het goed is is teamviewer zo gemaakt dat die door routers en alles heen gaat... toch?
In princiepe wel.
Maar er is iets anders aan de hand.
Ze kunnen alleen bij je meekijken maar er is geen invoer mogelijk. En het scherm ververst dan wel?
Kijk eens onder opties -> Toegangsbeheer : Volledige Toegang ingesteld staat?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• stoeber
SeatRider schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:38:
Het is ook normaal in teamviewer dat je alleen bij de ander kan meekijken. Je moet een andere modus inschakelen om de ander ook daadwerkelijk controle te geven over muis en tobo.
waar kan ik dit zien hoe dat ingeschakeld staat draai gewoon externe ondersteuning en dat moet toch gewoon goed zitten...

en ja heb volledige toegang aangeklikt staan
Pagina: 1